Rekomendacje

Te ćwiczenia działają i mają ogromny wpływ i na sferę psychiczną i fizyczną. Zmieniło się moje podejście do mojej rodziny. Mam dużo więcej tolerancji i cierpliwości. Wiele rzeczy po prostu zacząłem akceptować a działać tam gdzie faktycznie mam wpływ.

Marcin

Uczestnik kursu on-line "Stres przed egzaminem"

Bardzo ciekawy warsztat pobudzający do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.

Anna Perzyńska

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Jeśli nie radzi sobie ktoś z emocjami oraz stresem - to szkolenie jest wręcz niezastąpione.

Uczestnik warsztatu "Stres w pracy. Narzędzia"

Przedstawiono kilka konkretnych technik relaksacyjnych.

Łukasz Wielgus

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.

Michał Fijałkowski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

I used to work with Krzysztof on a CRM project for international client. I was a member of his team. He was always ready to help his team as a manager and as a friend. Every day was teaching us how to approach complex tasks to be able to deliver them successfully, how to stretch ourselves to achieve new skills, how to develop existing one. Thanks to him we were able to finish the whole project. I would recommend Krzysztof to anyone.

Tomasz Filipowicz

Rekomendacja z LinkedIn

To co było dla mnie wartościowe w pracy z Krzysztofem w roli coacha to Jego doświadczenie, otwartość oraz przede wszystkim umiejętność zwrócenia mojej uwagi na aspekty z kategorii „nie wiem, że nie wiem”, których zauważenie bardzo usprawnia działania i realizację celów.

Tomasz Gajewski

Krzysztof was my colleague and mentor for several years, working together frequently and at times on a daily basis. Krzysztof proved to be an incredibly knowledgeable and supportive individual, whose interests and skills went well beyond his working environment, thus making him perfectly suited to enable the organization to strive towards excellence. His integrity and analytic approach, his in depth understanding of business strategy and metrics as well as his commitment and dedication to people development are exemplary and it has been a privilege to learn from him.
In the context of working together at Microsoft I would like to highlight his leadership in professionalizing project and resource management, creating a fertile ground on which to sow the seeds to later earn the benefits of customer satisfaction and organizational development. 
I do warmly recommend Krzysztof and would be delighted to work with him at any time.

Margherita Brodbeck Roth

Rekomendacja z LinkedIn

Krzysztof podchodzi bardzo profesjonalnie do coachingu. Pomógł mi zrozumieć moje słabe i mocne strony oraz określić obszary, nad którymi powinienem pracować. Krzysztof w znakomitej większości wskazywał mi drogę do rozwiązania, do wiedzy a tym samym pozwolił mi wypracować mechanizmy do samodzielnego rozwoju, niż dawał po prostu gotowe odpowiedzi. Współpracę z Krzysztofem uważam za szczególnie wartościową z uwagi na jego umiejętność budowania relacji,  zaangażowanie, doświadczenie biznesowe, wysoką kulturę osobistą i etykę w życiu prywatnym i zawodowym.

Piotr Oracz

Dyrektor ds eComerce w Loopa.eu

Praca z Krzysztofem pozwoliła mi zrealizować założone cele, dzięki jego doświadczeniu i umiejętności znajdowania problemów, nad którymi warto się pochylić. W trakcie sesji naprowadził mnie na wiele rozwiązań, które wprowadziłem do swojego życia zawodowego. Spotkania przekonały mnie do skuteczności coachingu, kiedy pojawią się kolejne zagadnienia chętnie nad nimi z Krzysztofem popracuję. Szczerze polecam, uważam że Krzysztof pozwala znaleźć "drogę na skróty" do wyznaczonego celu.

Radosław Nowotniak

Pracowałam z Krzysztofem w ramach usług barterowych sesji coachingowych. Każda sesja z Krzysztofem (moja jako klienta coachingu) to ogromna ciekawość. Każda sesja z Krzysztofem przynosi dla mnie nowe odkrycie dotyczące mnie samej. Cenię pracę z Krzysztofem za profesjonalizm, upór, dążenie do celu, bezpośrednie wypowiedzi, dowcip, trafne puenty, trochę "cięty" język, którego czasem mi potrzeba. To mnie motywuje i równocześnie bawi, czyniąc ten czas sesji ciekawym i owocnym. Cenię pracę z Krzysztofem za Jego elementy mentoringu wplecione w sesje. Każdy ma swój własny styl pracy i tak ja widzę styl Krzysztofa. Dziękuję za to.

Aldona Wierzba

I worked with Krzysztof during my CEEHQ years at Microsoft, but we knew each other even before when he worked at MS Poland in the Services unit. Krzystof was a dependable source of knowledge in services delivery subjects, representing a down to earth approach that was based on several years of working in the CEE/PL IT market. His experience, trustworthiness combined with a low temper and a bit of unique flavor made him a great colleague whom I would recommend to any other IT services organization.

Laszlo Kollar

Rekomendacja z LinkedIn

Świetny doradca, godny pełnego zaufania, o wyjątkowej wiedzy, odpowiedzialny partner. Pracowałem z Krzysztofem 5 lat wliczając w to czas, gdy był moim bezpośrednim przełożonym. Krzysztof sprawdził się zarówno jako odnoszący sukcesy Konsultant, jak i jako Manager. Zawsze chętny do pomocy i będący krok przed Tobą. Cieszę się, że nadal utrzymuję z nim kontakt jako Klient.

Artur Malinowski

Solution Architect w firmie Malcan

Absolutnie i jednogłośnie: dobrze spożytkowany czas. Wyszłam z lepszym nastawieniem niż się spodziewałam. Nigdy tego nie zapomnę:), jakkolwiek górnolotnie to by nie zabrzmiało. Dziękuję:). 

Julia Kierebińska

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem"

Jestem doradcą strategicznym z zakresu zarządzania czasem i produktywności dla menedżerów w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach. Gdybym miał wskazać osoby, które znacząco przyczyniły się do mojego rozwoju profesjonalnego, Krzysztof Skubis niemalże automatycznie przychodzi mi na myśl. Nasza współpraca rozpoczęła się w Microsoft, gdzie Krzysztof wspierał mnie w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania projektami i rozwiązywaniem trudnych sytuacji z Klientami i w zespole projektowym. Do dziś rozmowy i punkt widzenia Krzysztofa wnoszą wiele do mojego rozwoju i usprawniają projekt "Ogarnij Chaos". Szczególnie cenię Krzysztofa za jego opanowanie i kompleksowe spojrzenie na omawiany problem. Nawet wyjątkowo trudne sytuacje, po analizie z Krzysztofem stają się sprawami do rozwiązania. Bogate doświadczenie zawodowe oraz komunikacja na najwyższym poziomie czynią z niego wyjątkowego partnera w biznesie i mentora. Usługi Krzysztofa Skubisa mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim profesjonalistom, którzy szukają konsultanta - praktyka, który stanie się partnerem w ich długoterminowym rozwoju.

Marcin Kwieciński

Konsultant produktywności, autor projektu "Ogarnij Chaos"

Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.

Karol Niedzielewski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

To przyjemność być poproszonym o napisanie rekomendacji dla Krzysztofa Skubisa: który był moim Coachem i Mentorem od początku mojej kariery zawodowej kierownika projektu. Miałem szczęście, ponieważ po zatrudnieniu przez Microsoft, właściwie przez przypadek, Krzysztof został moim “Mentorem”. Od pierwszego do ostatniego dnia w Microsofcie mieliśmy comiesięczne spotkania, w czasie których mieliśmy okazję dyskutować i rozpatrywać różne podejścia do prowadzenia projektu jak również różne sposoby rozwiązywania problemów we współpracy z członkami zespołu. Krzysztof jest bacznym obserwatorem, gdy stwierdzi jakiś brak kompetencji związanej z kierowaniem projektami, natychmiast organizuje warsztaty ze światowej klasy guru w tym obszarze. Po pięciu latach mogę o sobie powiedzieć, że jest bardzo efektywnym kierownikiem projektu i mogę z całą pewnością stwierdzić, że jedna z fundamentalnych cegiełek została dołożona przez Krzysztofa. Szczerze polecam Krzysztofa jako coacha nie tylko osobom początkującym, ale również tym, którzy pracują jako kierownicy projektu od dłuższego czasu. Z Krzysztofem będziesz w stanie nauczyć się  robić to lepiej, szybciej i zostać odpowiedzialnym partnerem i członkiem zespołu.

Grzegorz Chuchra

Kierownik Projektu / Prezes firmy Predica

Nie radzisz sobie z emocjami i stresem? Warto skorzystać. Jedno szkolenie i życie staje się przyjemniejsze.

Paweł Ciupa

Uczestnik warsztatu "Stres w pracy. Narzędzia"

Zachęciłabym:) Poleciłabym:) Skorzystam ponownie:). Dziękuję.

Anna Zielińska

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017 

Trudno w kilku zdaniach podsumować sesję z Panem Krzysztofem. To trochę jak podróż w głąb siebie. Potrafi sprawić, że dostrzegamy rzeczy, które wcześniej nie wydawały się wcale takie oczywiste. Bardzo cenne i pouczające doświadczenie. Będę stosować się do wszystkich wskazówek, jakie dostałam podczas naszej sesji, to świetny początek do pracy nad sobą. Dziękuję!

Anonimowa recenzja gratisowej sesji coachingowej

Pozwoli Tobie się zastanowić oraz przeanalizować pewne sytuacje wraz z emocjami, być może pomoże kontrolować. Mi pomogło.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Życie w corpo może być przyjemne :)

Piotr M.

Uczestnik kursu on-line "Stres przed egzaminem"

Można spojrzeć w głąb siebie! Garść złotych rad. Bardzo przyjemne ćwiczenia.

Alicja Kissa

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym" 

Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.

Tomasz Jakubiak

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.

Beata Śliwkowska

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.

Adam Sajewski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Pozytywna  atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos – co dla wrażliwych może być przestraszające:).

Małgosia

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Krzysztof is one of most dedicated technology professionals I know. Krzysztof possesses powerful presentation skills, which in my opinion makes him the best IT trainer in Poland. I would definitely recommend Krzysztof to anyone looking for really high profile, self-motivated IT expert!

Paweł Skrzypiec

Rekomendacja z LinkedIn

Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warto spróbować. Dobra forma przekazu i poczucie humoru prowadzącego.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie „Wywody o niczym”. 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Ciekawy człowiek - duża wiedza - warto!

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!

Natalia Górecka

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Nie mam innych słów, które osłabiają :) Lista wydaje się pełna. Natomiast dodam zamienniki do "muszę", których nauczyłam się używać - potrzebne będzie, niezbędne będzie i mój ulubiony zwrot "najbardziej korzystne będzie", albo po prostu "chcę" lub "wybieram".

Dorota

Komentarz do tekstu: Słowa, które Cię osłabiają. 

Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warsztaty prowadzone w bardzo miłej atmosferze przez niesamowicie sympatycznego prowadzącego:)

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Ciekawy warsztat: uświadamia i podaje propozycje metod do „poskramiania” stresu. Najważniejsze – widać, że metody przetrenowane w rzeczywistości (we własnym życiu).

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem".

I have had the pleasure to work with Krzysztof in multiple international projects. All projects have been high impact business/organizational development and change management. Krzysztof demonstrate high degree of business insight and empathy for business complexity and leadership methods. He is always well prepared and contribute within the project team with highly relevant opinions and constructive solutions. He is a true professional with business understanding and passion for people.

Henrik Kraght

Rekomendacja z LinkedIn

Dziękuję za ten materiał o emocjach. Ja od krótkiego czasu chcę pracować nad swoimi emocjami oraz znaleźć ich wplyw na decyzje, rozwój i pasje życia. Dziękuję.

Karah

Komentarz do tekstu: Jak emocje wpływają na Ciebie?

Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych, życiowych przykładów.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Współpraca z Krzysztofem pozwala uwierzyć w wiarę we własne możliwości.

Manager spółki notowanej na GPW

Podczas zatrudnienia w Microsoft, Krzysztof był moim formalnym mentorem. Wiedza, jaką mi przekazywał, nie ograniczała się jedynie do tej bezpośrednio związanej z naszą pracą, ale obejmowała znacznie więcej obszarów – jak chociażby psychologia, czy socjologia. Informacje te były dla mnie na tyle przydatne, że nie tylko wykorzystywałem je w pracy zawodowej, ale równie często w życiu prywatnym. Mimo, że od kilku lat nie pracujemy już razem, to ze względu na olbrzymią wiedzę Krzysztofa oraz jego zdolności trenerskie, nadal jestem przez niego „mentorowany”.

Rekomendacja anonimowa

Myślę, że bardzo ważny jest ten fragment: Nie jestem perfekcjonistą typu: "wszystko albo nic". Nie poddaję się. Przyznaję: zaliczyłem upadek. Ale wstaję i idę dalej. Nie rezygnuję.
To, że się nie udało dotrzymać postanowienia, nie znaczy że należy z niego rezygnować zupełnie. Wstawaj i do przodu. Kolejny dzień przed Tobą. 
Ciekawe, że takie porzucanie podstanowienia już po pierwszej porażce może być objawem perfekcjonizmu.

Marcin Kwieciński

Komentarz do tekstu: Jak wytrwać w postanowieniu? 

Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Sesja pomogła zbudować moją samoświadomość oraz nad czym powinienem pracować. Ważny rezultat to uświadomienie sobie, że w ogóle powinienem to robić.

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem".

Krzysztof was my direct manager for more than a year, he was manager who can very precisely describe his expectations and set goals. He manages with great charisma and uses as much supervision as is needed to keep good balance between productivity and reporting.

Tomasz Makara

Rekomendacja z LinkedIn

Bardzo ciekawy tekst, ja podobnie uważałem, że profesjonaliści nie mają emocji.
Uważam, że anegdoty są bardzo potrzebne, są jak rysunek do tekstu.
Są często tym co najlepiej zapamiętujemy. To, że są z Twoim udziałem tylko je uwiarygadnia.

Jakub

Komentarz do tekstu: Jak emocje wpływają na Ciebie? 

Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

I was always impressed with Krzysztof's technical knowledge and systematic approach to challenges. Together with his strong personality it creates perfect mix of abilities for being effective problem solver and manager. I would definitively recommend Krzysztof for any managerial position for IT industry.

Jacek Kałucki

Rekomendacja z LinkedIn

Jestem początkującym coachem. Pracuję, oczywiście, z modelem GROW. Chłonę wszystko w tym blogu - gratuluję.

Katarzyna Chmielewska

Komentarz do tekstu:  Jak coaching pomaga w konflikcie. 

Through the years 1997-2001 I have been on the position of CGTI Head (Citicorp Global Technology Infrastructure) in Citibank (Poland), Warsaw. Mr Krzysztof Skubis has been reporting directly to me as LAN/Desktop Management Team Leader. He has been responsible for banking Local Area Network servers management, security procedures, backup data and systems collection, Business Continuity operations, user’s desktop software support, hardware and software installations, client software configurations (400 workstations). Under his leadership his team has completed sucessfuly a special task of Year2000 hardware and software upgrades for Bank’s Headquarter as well as Branches computer platform. He used to track computer technology development all the time, keeping himself up-to-date with modern implementations.
He has presented himself as the very reliable person with wide and deep professional knowledge, performing all his tasks in given time and keeping high quality of technical details. He was very focused on Business Continuity planning and procedures implementation, workstations and servers software troubleshooting, providing expertise in case of several specific software issues.
I am absolutely convinced that after almost 14 years Mr Krzysztof Skubis is still the reliable team leader, perfect professional and valuable person for the Employer..

Lech Zdziech

Rekomendacja z LinkedIn

Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

I would like to recommend Kris as the IT specialist. I appreciate his patience and technical knowledge. Kris supported me in some LAN problems and daily tips related to Windows system. He was my source of knowledge in IT matters and my "hot line". Thank you for that fantastic time in Citibank (Poland) S.A.

Marcin Nadolski

Rekomendacja z LinkedIn

Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Beata Matys

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Krzysztof is a very focused and structured manager. Has great combination of experiences and managerial and technical skills which makes him a valuable partner in all deals and projects we have involved.
I have learned a lot from Krzysztof and would like to have him in my team again.

Leonids Paturskis

Rekomendacja z LinkedIn

Z Panem Krzysztofem, podczas procesu coachingowego, miałem przyjemność pracować  przez pół roku. W tym okresie przepracowaliśmy trzy bloki tematyczne: delegowanie, opór oraz emocje. To, co najbardziej mnie zaskoczyło to wiedza o samym sobie. Praca z Panem Krzysztofem otworzyła mi oczy na pewne kwestie, na które nie zwracałem uwagi, a które miały/mają bardzo duże odzwierciedlenie w jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Pan Krzysztof jest świetnym fachowcem – z dużym bagażem doświadczenia, zawsze cennymi radami. Właściwie nie było sytuacji, w których nie miałby gotowego rozwiązania. To, co mówi naprawdę warto wdrożyć i stosować. Najbardziej wartościowe jest wskazanie przez Pana Krzysztofa prawidłowego podział słabszych i silniejszych stron. Dowiedziałem się, że to, co wszyscy postrzegają jako negatyw tak naprawdę może być pozytywem. Ale, aby tak się stało warto stosować się do wskazówek Pana Krzysztofa. Gorąco polecam każdemu, kto pragnie się rozwijać i pracować nad sobą!

Karol Roguski

Kierownik Projektu

Arteria S.A.

I remember Krzysztof as a value work peer. He was always only 1 call away to help and advise. He was always a challenger of the status quo but in a very humble attitude. His committment was outstanding, so a relaible pilar of the team. His expertise in processes, people and business was founded by his experience and globale mindset.. Krzysztof was not only a peer but also a dude to have fun with in after hours. No doubt i would always appreciate his contribution in a team. Hire him if you can!

Christian K. Schwartz

Rekomendacja z LinkedIn

Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Krzysztof was a great collaborator working managing his local team and maintaining a strong connection to the regional community of his peers. He was always willing to share his experience and provided valuable input to help drive business improvements. He is well respected by his peers and a pleasure to work with. I would highly recommend him to anyone looking for his skills and expertise.

Tracey Butler

Rekomendacja z LinkedIn

Artykuł, niby oczywisty jak się go czyta, ale punkty dodaję do swojego planu działań.
To co u mnie się sprawdza jeśli chodzi o rozsądne wybieranie, to:
1. Przy rozpoczynaniu działań nad jakimś celem, skupienie się na celu na krótko tylko.
2. Dużo większą uwagę zwracam na systematyczność/plan działań i trzymanie się go.
3. Po kilku tygodniach/miesiącach dopasowuję cele do realnych postępów.

Tomek

Komentarz do tekstu: Po co postanowienie noworoczne?

It was my pleasure working with Krzysztof co-managing 1mln USD project for demanding customer. Thanks to Krzysztof having not only excellent PM but also coaching skills we finished in budget and on time and what is more important, we've left our Customer happy. That was excellent experience for me confirming that game is not only about being a good PM; there is something more you need to represent by yourself. It was excellent way how Krzysztof confirmed in practice his outstanding PM and Coaching skills. I would wish to meet Krzysztof working with me again.

Emil Krotki

Rekomendacja z LinkedIn

Miałem przyjemność uczestniczyć w sesjach coachingu dla zarządu K&K Media Solutions prowadzonych przez Krzysztofa. Jego ogromne doświadczenie i autentyczna chęć pomocy pomagają dojść do ciekawych konkluzji, które traktuje się jako swoje. Zaskakujące było dla mnie to, że wykraczały one poza spodziewany przeze mnie obszar zawodowy.
Krzysztof otworzył nam oczy na to, co oczywiste, a jednak niezauważalne.

Jakub Reiter

Wiceprezes Zarządu K&K Media Solutions

Zaskakująco bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Emocje - temat rzeka. Ale faktycznie kobiety są wychowywane w sposób pozwalający pokazywanie emocji. Faceci - odwrotnie. Rzadko widzi się mężczyznę płaczącego...
A teraz zastanowiłam się nad wychowaniem dzieci - bo to od tego się zaczyna --> jaki to ma wpływ na ich przyszłość....

Andzia

Komentarz do tekstu: Chłopaki nie płaczą? 

Polecam.

Zoja Krzyżanowska

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Warto spróbować zaprezentowanej medytacji aby wiedzieć jak kontrolować stres, nie tylko przed rozmową rekrutacyjną.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

The most important thing for me when we working together was Krzysztof's ability to resolve situations where we had different points of view.
There is no mystery behind, but I have to say that on the other hand it is a bit unique skill. Krzysztof is able to take into consideration logical arguments and find the gaps or just clarify that we are talking about the same subject but using different words. It helped us a lot in finding the best solution in a given situation.
This is sample of undoubtful, high professional skills presented by Krzysztof.
I honestly recommend cooperation with Krzysztof.

Radosław Szymczak

Rekomendacja z LinkedIn

Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.

Magdalena Kaczyńska

Uczestnik warsztatu "Podstawy komunikacji"

Krzysztof is a wonderful business partner who is dedicated to working hard for results and on how to reach mutually-beneficial outcomes. He was a valued representative of the Eastern Europe Services business who had high expectations of our group (training/readiness) and also provided valuable insight about the challenges of his region so that our training reached the right people who needed it. He is a shrewd negotiator who displays patience and persistence. He inspired me to do more for Eastern Europe purely because it was Krzystof who I was dealing with. He is an honest and hard-working colleague who earned my respect on more than one occasion during our tenure together.

Wayne Dalton

Rekomendacja z LinkedIn

Warto poznać problemy w Komunikacji!

Adrian Zduńczyk

Uczestnik warsztatu "Podstawy komunikacji"

Krzysztof is an excellent resource manager who managed the deployment of several hundred consultants across 20+ countries very efficiently, always ensuring the right people are on the right projects at the right time. Krzysztof is a high-value contributor to any team.

Marcel Heilijgers

Rekomendacja z LinkedIn

Nieodłącznym elementem każdej dziedziny życia, niezależnie od tego czy dotyczy ona sfery służbowej, czy osobistej, jest projekt. Nawet kupienie „głupiej” żarówki okazuje się być projektem, który należy dobrze zaplanować, aby nie udać się do sklepu na próżno. Mówiąc o projekcie na myśl przychodzi mi nieodłącznie osoba Krzysztofa Skubisa, którego miałem nie tak dawno temu przyjemność poznać podczas warsztatów przygotowanych specjalnie dla pracowników biura Polskiego Związku Szachowego. W pamięci utkwiło mi wiele szczegółów i informacji (w tym pouczająca historia o konsumpcji słonia) pozwalających spojrzeć na niektóre przedsięwzięcia, zdawałoby się z początku nierealne do wykonania, przez zupełnie inny pryzmat. Krzysztof Skubis to profesjonalny pedagog wymagający od swojego interlokutora zarówno dyscypliny, jak i kreatywności. Dzięki niemu i jego wskazówkom czuję się dziś bogatszy o praktyczne narzędzia, które pozwalają mi osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Osobom, które notorycznie „gaszą pożary” i nie nadążają przy realizacji swoich projektów mogę z czystym sumieniem polecić fachową pomoc Krzysztofa, od którego dowiesz się również, że z projektu obarczonego wysokim ryzykiem niepowodzenia czasem warto zrezygnować....

Piotr Murdzia

Sekretarz Generalny i Szef Wyszkolenia Polskiego Związku Szachowego,

wielokrotny mistrz świata i Europy w rozwiązywaniu zadań szachowych

I have experienced Krzysztof as a sharp and intelligent colleague who represented Central and Eastern Europe with passion during my time as readiness lead for EMEA. A person who has focus, integrity and doesn't let himself be distracted. I have enjoyed working with him and would recommend him as a strong and knowledgeable project (IT) manager.

Mike Ang

Rekomendacja z LinkedIn

I've worked with Krzysztof on a CRM project for a large, international client. I had a privilege to watch Krzysztof turn what initially was a late, over-budget project that was essentially on a spiral road to disaster into a huge success, maintaining both customer satisfaction and great team morale. Krzysztof is an embodiment of the leader-not-manager approach to team-building, he's and excellent coach/mentor, and he cares as much for his team as for results (and, amazingly, manages to succeed in both fields).
You simply have to admire Krzysztof's mindset and experience, in my 10+ years of working in IT, I simply haven't met anyone like him. I can wholeheartedly recommend him to anyone seeking a new business partner.

Marcin Kozłowski

Rekomendacja LinkedIn

I worked with Krzysztof in the Central & Eastern Europe Microsoft Services structures. At that time we were jointly implementing projects on MS technologies in various countries in CEE. 
Krzysztof was excellent people manager - identifying the right consultants for the projects and motivating them to work in challenging environments. He always managed to set-up project teams with the right mixture of professional skills and excellent interpersonal "chemistry". 
Krzysztof was also excellent in identifying and attracting external talent to work for Microsoft.
On top of people management skills I appreciated Krzysztof's deep knowledge of project management and business processes. This was a great asset in the sales phase when we were presenting our approach and qualities to potential customers.

Jan Sebek

Rekomendacja z LinkedIn

Zachęcający sposób przekazania treści – dowcipny, pewien urok osobisty prowadzącego:).

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017 

I had a pleasure to work for a couple of months in a big international Project, where Krzysztof played a role of Project Manager from the Polish Microsoft side. His attitude, knowledge and experience allow us to handle hard project situation, gain customer trust and go straight forward for a success. Morever, in his calendar individual team member can always find time to for discussion. Not only about the project, but also about personal development. I would like to recommend Krzysztof to You as an experinced and skilled Project Manager.

Mariusz Dula

Rekomendacja z LinkedIn

Ciekawy temat, warto posłuchać.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017

Więcej ćwiczeń relaksacyjnych = sympatyczne rozmowy kwalifikacyjne.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.

Małgorzata Werner

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Słowa Krzysztofa docierają głęboko.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.

Anna Góral

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Stres w pracy. Narzędzia" przeprowadzonego w dniu 07. marca 2018:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 9. uczestników:     7.6        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 9. uczestników:     6.8        mediana 7

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 9. uczestników:     7.9        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 9. uczestników:     8.0        mediana 8

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 9. uczestników:     8.3        mediana 8

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 9. uczestników:     7.5        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 9. uczestników:     9.3        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 8. uczestników:     6.9        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 9. uczestników:     7.4       mediana 7

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Jeśli nie radzi sobie ktoś z emocjami i stresem - to szkolenie jest wręcz niezastąpione.
  2. Nie radzisz sobie z emocjami i stresem? Warto skorzystać. Jedno szkolenie i życie staje się przyjemniejsze. Pawel Ciupa.
  3. Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. Prowadzący musi popracować na prezentacją własnej osoby…………..

Średnia z całości:  7.7  Mediana z całości  8

Średnia z całości bez lokalu:  7.6  Mediana 8 

Ankiety wypełniło 9 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym" przeprowadzonego w dniu 06. marca 2018 w ramach Talent Days w Warszawie (PGE Narodowy):

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 21. uczestników:     8.1        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 21. uczestników:     8.0        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 21. uczestników:     8.3        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 21. uczestników:     9.0        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 20. uczestników:     8.8        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 20. uczestników:     8.2        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 21. uczestników:     8.6        mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 21. uczestników:     7.6        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 21. uczestników:     8.4       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Przedstawiono kilka konkretnych technik relaksacyjnych. Łukasz Wielgus.
  2. Pozwoli Tobie się zastanowić oraz przeanalizować pewne sytuacje wraz z emocjami, być może pomoże kontrolować. Mi pomogło.
  3. Więcej ćwiczeń relaksacyjnych + sympatyczne rozmowy kwalifikacyjne.
  4. Można spojrzeć w głąd siebie. Garść złotych rad. Bardzo przyjemne ćwiczenia. Alicja Kissa.
  5. Warsztaty przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze przez niesamowicie sympatycznego prowadzącego:)
  6. Warsztaty są prowadzone w bardzo ciekway sposób, dają możliwośc zanalizowac podłoże swojego zachowania oraz nastroju.
  7. Warto spróbować zaprezentowanej medytacji aby wiedzieć jak kontrolować stres, nie tylko przeed rozmową rekrutacyjną.
  8. Warto spróbować. Dobra forma przekazu i poczucie humoru prowadzącego.

Średnia z całości:  8.3  Mediana z całości  8 

Ankiety wypełniło 21 osób

Wyniki anonimowych ankiet z kursu on-line "Stres przed egzaminem" dostępnego na przełomie stycznia i lutego 2018 roku:

1.      Jaką wartość miały dla Ciebie proponowane ćwiczenia? Skala: 0-10. 

0 - żadnej,                                              5 – przeciętną,         10 - niczego lepszego nie można się było spodziewać

Średnia ocena 8. osób:     7.4/10    

2.      Jak oceniasz zawartość merytoryczną cyklu video? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    83/100

3.      Jak oceniasz techniczną jakoś filmów video? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    65/100

4.      Jak oceniasz "występy" trenera? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    72/100

Jakim komentarzem zachęciłbyś / zachęciłabyś innych do skorzystania z tego rozwiązania? A możesz chcesz innych ostrzec? 

  1. Życie w corpo może być przyjemne :). Piotr M.
  2. Te ćwiczenia działają i maja ogromny wpływ i na sferę psychiczną i fizyczną. Zmieniło się moje podejście do mojej rodziny. Mam dużo więcej tolerancji i cierpliwości. Wiele rzeczy po prostu zacząłem akceptować a działać tam gdzie faktycznie mam wpływ. Marcin.

Ankiety wypełniło 9 osób

10 czerwca 2017 roku, poprowadziłem w Golden Floor całodniowy warsztat "Jak sobie radzić ze stresem".

Poniżej wyniki anonimowych ankiet z tegoż warsztatu:

1. Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 6. uczestników:     8.33        mediana 8

2. W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Twoim oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.0        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

4. Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 6. uczestników:     9.0        mediana 9

5. Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9.5

6. Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 8.5

7. Jak oceniasz warunki lokalowe?  Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9

8. W jakim stopniu wykorzystasz zdobytą dzisiaj wiedzę w pracy i / lub życiu prywatnym?   Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

Powyższy wynik szczególnie mnie cieszy. W tej kategorii każdy wynik powyżej 5 (sporo) jest dużym osiągnięciem. Przez dwa lata koordynowalem szkolenia dla ponad 300 konsultantów w Europie Środkowo Wschodniej. Analizowałem ankiety po każdym szkoleniu. Wynik wyraźnie powyżej 5 pojawial sie rzadko.

9. Jakie odniosłeś / odniosłaś ogólne wrażenie związane z dzisiejszym warsztatem?      Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67       mediana 8.5

10. Jak zachęciłbyś (ostrzegłbyś) / zachęciłabyś (ostrzegłabyś) innych potencjalnych uczestników?

  1. Absolutnie i jednogłośnie: dobrze spożytkowany czas, Wyszłam z lepszym nastawieniem niż się spodziewałam. Nigdy tego nie zapomnę:), jakkolwiek górnolotnie to by nie zabrzmiało. Dziękuję:). Julia Kierebińska.
  2. Szeroki wachlarz narzędzi, prowadzący chętnie dzieli się swoją pracą, doświadczeniami:). Myślę, że można by zwiększyć dynamikę spotkania.
  3. Ciekawy warsztat: uświadamia i podaje propozycje metod do „poskramiania” stresu. Najważniejsze – widać, że metody przetrenowane w rzeczywistości (we własnym życiu).
  4. Sesja pomogła zbudować moją samoświadomość oraz nad czym powinienem pracować. Ważny rezultat to uświadomienie sobie, że w ogóle powinienem to robić.

Średnia z całości:  8.7  Mediana z całości  9

Ankiety wypełnilo 6 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Zarządzanie stresem" przeprowadzonego w dniu 17. maja 2017 w ramach ICF Coaching Week 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     7.17        mediana 7

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 12. uczestników:     8.67        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.67        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 12. uczestników:     7.75        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 12. uczestników:     8.45        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.09       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo interesujące tematy, ale raczej dla początkujących.
  2. Zachęciłabym:) Poleciłabym:) Skorzystam ponownie:). Dziękuję.  Anna Zielińska.
  3. Ciekawy temat, warto posłuchać.
  4. Warsztat bardzo praktyczny prostym językiem przekazany.
  5. Zachęcający sposób przekazania treści – dowcipny, pewien urok osobisty prowadzącego:).

Średnia z całości:  8.1  Mediana z całości  8.5 

Ankety wypełniło 12 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Jak sobie radzic ze stresem" przeprowadzonego w dniu 10. maja 2017 w ramach konferencji Project Engineering 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 24. uczestników:     8.29        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.70        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 24. uczestników:     8.79        mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 24. uczestników:     8.9        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.83        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.50        mediana 7.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 24. uczestników:     7.96        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 24. uczestników:     7.75        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.31       mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Zachęcam do wnikliwej rozmowy z p. Krzysztofem – może rozwiać niektóre wątpliwości:).
  2. Warto dać sobie odkryć swój potencjał i narzędzia dzięki którym możemy lepiej wydobyć swój potencjał i zalety. Tutaj wiesz, że to robisz!=)
  3. Tak! (Ta osoba przyznała „10” w każdej z kategorii).

Średnia z całości:  8.24  Mediana z całości  8

Ankiety wypełniły 24 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Zarządzanie stresem" przeprowadzonego w dniu 29. marca 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 44. uczestników:     8.09        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     7.70        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 44. uczestników:     8.30        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 44. uczestników:     8.77        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.59        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     8.00        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 44. uczestników:     6.81        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 44. uczestników:     7.28        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.47        mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Naprawdę ciekawe podejście do kwestii stresu, użyteczne techniki.
  2. Szybko, zwięźle i na temat. Wiele ciekawostek. Prowadzący przedstawił temat w zabawny sposób, zachęcający do przeczytania jego artykułów.
  3. Jeśli posiadacie podstawy nie ma potrzeby iść. Dobre wprowadzenie dla nowych w tym temacie. Po spotkaniu … w realne zmiany (nie był pomocny temat stresu z powodów … …, jedynie ... na ... na ... w … jestem już odporna ). UWAGA: … = nieczytelne.
  4. Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.
  5. Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.
  6. Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.
  7. Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!
  8. Na pewni nie przynudzał, ciekawie prowadził zajęcia.
  9. Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.
  10. Zaskakująca bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.
  11. Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie „Wywody o niczym”.
  12. Przydatne informacje, ciekawie prowadzony warsztat.
  13. Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.
  14. Ogólnie spotkanie było b. ciekawe, poza trym, że czasem prowadzący miał tendencje do mówienia dość monotonnym głosem, co mnie odrobinę dekoncentrowało (+ pora dnia).
  15. Jeśli ktoś miałby konkretny problem to tak.
  16. Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.
  17. Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.
  18. Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!
  19. Nie mam zdania.
  20. Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.
  21. Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.
  22. Można wiele się nauczyć o samym sobie.
  23. Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.
  24.  Zajęcia pozwalają spojrzeć na niektóre sytuacje z dystansem, prowadzący bardzo ekspresyjny, czasem mówił niezrozumiale.
  25. Po prostu przyjdź:).
  26. Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.
  27. Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.
  28. Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.
  29. Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych życiowych przykładów.
  30. Warto uświadomić sobie wiele swoich zachowań,  o których czasem ludzie się nie zastanawiają.

Średnia z całości:  8.09  Mediana z całości  8

Ankiety wypełniły 44 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Podstawy komunikacji" przeprowadzonego w dniu 09. listopada 2016:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 37. uczestników:     8.49        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.81        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 37. uczestników:     8.30        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 37. uczestników:     8.76        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.38        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.38        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 37. uczestników:     6.81        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 37. uczestników:     7.86        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.24        mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

1. Nieocenianie duża wiedza, doświadczenie w komunikacji z ludźmi.
2. Konkretna (!) wiedza i umiejętności.
3. Warto poznać problemy w komunikacji!
4. Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.
5. Zadawać pytania dotyczące ćwiczeń, ponieważ polecenia nie są konkretne.
6. W czasie warsztatu można zauważyć wiele problematycznych rzeczy w swoim sposobie komunikowania się.
7. Świetne nastawienie na feedback i dużo mówienia – względnie.
8. Zostałem nakierowany na to jakie błędy w komunikacji powinienem poprawić, dlatego zachęcam uczestników do udziału.
9. Bardzo dobre przygotowanie osoby prowadzącej, brak nudy. Temat przekazany w sposób prosty i jednocześnie wyczerpujący.
10. Żywy warsztat.
11. Polecam taki wykład dla osób chcących poszerzyć horyzonty na temat komunikacji.
12. Spotkanie byłoby efektywniejsze w odrobinę mniejszej grupie (do 20 osób).
13. Bardzo konkretne i rzeczowe informacje podane w przystępny, zabawny sposób.
14. Warto uświadomić sobie sprawy oczywiste i używane na co dzień.
15. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o komunikacji ten warsztat był idealny. Dużo odwołań do praktycznych spraw.
16. Można się dowiedzieć jak komuś łagodnie zwracać istotne uwagi.
17. Możliwość pracy w grupie, ciekawy temat, przekazywany w interesujący sposób.
18. Dużo ćwiczeń w grupach, co jest świetną okazją na przedyskutowanie tematu, przećwiczenie w praktyce.
19. Warto posłuchać, wiedza którą można wykorzystać nie tylko w przyszłym życiu zawodowym ale również osobistym.
20. Wiele cennych informacji o komunikacji.
21. Można się dużo dowiedzieć na temat komunikacji.

Średnia z całości:  8.00   Mediana z całości  8

                                                                                                                                Ankiety wypełniło 37 osób

Wyniki anonimowych ankiet z trzydniowego warsztatu "Filary Zarządzania Projektami" przeprowadzonego w dniach 08-10. czerwca 2016:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 15. uczestników:     9.9        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

Średnia z całości (bez lokalu – lokal wypadł najlepiej):   8.7  mediana 9 

Ankiety wypełniło 15 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd" w dniu 27. listopada 2015 roku:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,9,9,8,9                 średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,7,9,10,8                  średnia 8.4        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,10,10,9,8                średnia 9.0         mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 9,9,10,10,10               średnia 9.6       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 5,10,9,9,8                  średnia 8.2       mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,10,10,2               średnia 7.8      mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 10,10,10,9,9             średnia 9.6       mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,8,8,7,7                 średnia 7.8     mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,9,9,8,8                 średnia 8.2     mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.
  2. Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.
  3. Bardzo ciekawy warsztat pobudzający  do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.
  4. Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Średnia z całości:  8.62   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 5 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 02. października 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,7,10,9,8,9       średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,8,9,9,8,9        średnia 8.43        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,9,10,9,9,10,9     średnia 9.43         mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,8,10,9,9,9,10     średnia 9.29       mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,7,10,10,10,10,10     średnia 9.43       mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,9,9,10,7,7    średnia 8.29      mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 3,9,9,8,6,6,6          średnia 6.71       mediana 6

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 10,9,8,9,10,9,6       średnia 8.71     mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 9,9,10,9,8,9,9      średnia 9.0     mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Pozytywna atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos – co dla wrażliwych może być przestraszające:).
  2. Słowa Krzysztofa docierają głęboko.
  3. Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.
  4. Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.
  5. Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Średnia z całości:  8.70   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 21. sierpnia 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,9,10,10,8,10,8       średnia 9.38        mediana 10

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 9,10,8,10,10,8,10,7        średnia 9.00        mediana 9.5

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,9,8,10,10,10,10,10     średnia 9.38         mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,8     średnia 9.63       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,10,9,10,10,10,10,10     średnia 9.75       mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,9     średnia 9.75      mediana 10

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 5,10,6,10,8,9,8,9          średnia 8.13       mediana 8.5

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,10,10,10,10,8,9,8       średnia 9.25     mediana 9.5

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,10,8,10,10,9,10,10      średnia 9.25     mediana 10

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Polecam.
  2. Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień
  3. Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.
  4. Ciekawy człowiek – duża wiedza – warto.

 Średnia z całości:  9.27   Mediana z całości 10

Ankiety wypełniło 8 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 7. sierpnia 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 8,10,9,8,10,10,8     średnia 9.00     mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,9,7,10,10,9     średnia 8.85     mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,10,10,7,10,8,8     średnia 9.00     mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,9,9,6,10,10,8     średnia 8.85     mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,9,7,8,10,10,7     średnia 8.57     mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 7,8,9,7,10,9,8     średnia 8.29     mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 7,9,9,6,10,6,9     średnia 8.00     mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,9,8,8,5,9,9     średnia 8.14     mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 8,10,9,8,5,10,7     średnia 8.14     mediana 8

Średnia z całości:  8.70  Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Napisz