Rekomendacje

Nieodłącznym elementem każdej dziedziny życia, niezależnie od tego czy dotyczy ona sfery służbowej, czy osobistej, jest projekt. Nawet kupienie „głupiej” żarówki okazuje się być projektem, który należy dobrze zaplanować, aby nie udać się do sklepu na próżno. Mówiąc o projekcie na myśl przychodzi mi nieodłącznie osoba Krzysztofa Skubisa, którego miałem nie tak dawno temu przyjemność poznać podczas warsztatów przygotowanych specjalnie dla pracowników biura Polskiego Związku Szachowego. W pamięci utkwiło mi wiele szczegółów i informacji (w tym pouczająca historia o konsumpcji słonia) pozwalających spojrzeć na niektóre przedsięwzięcia, zdawałoby się z początku nierealne do wykonania, przez zupełnie inny pryzmat. Krzysztof Skubis to profesjonalny pedagog wymagający od swojego interlokutora zarówno dyscypliny, jak i kreatywności. Dzięki niemu i jego wskazówkom czuję się dziś bogatszy o praktyczne narzędzia, które pozwalają mi osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Osobom, które notorycznie „gaszą pożary” i nie nadążają przy realizacji swoich projektów mogę z czystym sumieniem polecić fachową pomoc Krzysztofa, od którego dowiesz się również, że z projektu obarczonego wysokim ryzykiem niepowodzenia czasem warto zrezygnować....

 

Piotr Murdzia

Sekretarz Generalny i Szef Wyszkolenia Polskiego Związku Szachowego,

wielokrotny mistrz świata i Europy w rozwiązywaniu zadań szachowych

Świetny doradca, godny pełnego zaufania, o wyjątkowej wiedzy, odpowiedzialny partner. Pracowałem z Krzysztofem 5 lat wliczając w to czas, gdy był moim bezpośrednim przełożonym. Krzysztof sprawdził się zarówno jako odnoszący sukcesy Konsultant, jak i jako Manager. Zawsze chętny do pomocy i będący krok przed Tobą. Cieszę się, że nadal utrzymuję z nim kontakt jako Klient.

Artur Malinowski

Solution Architect w firmie Malcan

To przyjemność być poproszonym o napisanie rekomendacji dla Krzysztofa Skubisa: który był moim Coachem i Mentorem od początku mojej kariery zawodowej kierownika projektu. Miałem szczęście, ponieważ po zatrudnieniu przez Microsoft, właściwie przez przypadek, Krzysztof został moim “Mentorem”. Od pierwszego do ostatniego dnia w Microsofcie mieliśmy comiesięczne spotkania, w czasie których mieliśmy okazję dyskutować i rozpatrywać różne podejścia do prowadzenia projektu jak również różne sposoby rozwiązywania problemów we współpracy z członkami zespołu. Krzysztof jest bacznym obserwatorem, gdy stwierdzi jakiś brak kompetencji związanej z kierowaniem projektami, natychmiast organizuje warsztaty ze światowej klasy guru w tym obszarze. Po pięciu latach mogę o sobie powiedzieć, że jest bardzo efektywnym kierownikiem projektu i mogę z całą pewnością stwierdzić, że jedna z fundamentalnych cegiełek została dołożona przez Krzysztofa. Szczerze polecam Krzysztofa jako coacha nie tylko osobom początkującym, ale również tym, którzy pracują jako kierownicy projektu od dłuższego czasu. Z Krzysztofem będziesz w stanie nauczyć się  robić to lepiej, szybciej i zostać odpowiedzialnym partnerem i członkiem zespołu.

Grzegorz Chuchra

Kierownik Projektu / Prezes firmy Predica

Jestem doradcą strategicznym z zakresu zarządzania czasem i produktywności dla menedżerów w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach. Gdybym miał wskazać osoby, które znacząco przyczyniły się do mojego rozwoju profesjonalnego, Krzysztof Skubis niemalże automatycznie przychodzi mi na myśl. Nasza współpraca rozpoczęła się w Microsoft, gdzie Krzysztof wspierał mnie w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania projektami i rozwiązywaniem trudnych sytuacji z Klientami i w zespole projektowym. Do dziś rozmowy i punkt widzenia Krzysztofa wnoszą wiele do mojego rozwoju i usprawniają projekt "Ogarnij Chaos". Szczególnie cenię Krzysztofa za jego opanowanie i kompleksowe spojrzenie na omawiany problem. Nawet wyjątkowo trudne sytuacje, po analizie z Krzysztofem stają się sprawami do rozwiązania. Bogate doświadczenie zawodowe oraz komunikacja na najwyższym poziomie czynią z niego wyjątkowego partnera w biznesie i mentora. Usługi Krzysztofa Skubisa mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim profesjonalistom, którzy szukają konsultanta - praktyka, który stanie się partnerem w ich długoterminowym rozwoju.

Marcin Kwieciński


Konsultant produktywności, autor projektu "Ogarnij Chaos"

To co było dla mnie wartościowe w pracy z Krzysztofem w roli coacha to Jego doświadczenie, otwartość oraz przede wszystkim umiejętność zwrócenia mojej uwagi na aspekty z kategorii „nie wiem, że nie wiem”, których zauważenie bardzo usprawnia działania i realizację celów.

Tomasz Gajewski

Krzysztof podchodzi bardzo profesjonalnie do coachingu. Pomógł mi zrozumieć moje słabe i mocne strony oraz określić obszary, nad którymi powinienem pracować. Krzysztof w znakomitej większości wskazywał mi drogę do rozwiązania, do wiedzy a tym samym pozwolił mi wypracować mechanizmy do samodzielnego rozwoju, niż dawał po prostu gotowe odpowiedzi. Współpracę z Krzysztofem uważam za szczególnie wartościową z uwagi na jego umiejętność budowania relacji,  zaangażowanie, doświadczenie biznesowe, wysoką kulturę osobistą i etykę w życiu prywatnym i zawodowym.

Piotr Oracz

Dyrektor ds eComerce w Loopa.eu

Miałem przyjemność uczestniczyć w sesjach coachingu dla zarządu K&K Media Solutions prowadzonych przez Krzysztofa. Jego ogromne doświadczenie i autentyczna chęć pomocy pomagają dojść do ciekawych konkluzji, które traktuje się jako swoje. Zaskakujące było dla mnie to, że wykraczały one poza spodziewany przeze mnie obszar zawodowy.
Krzysztof otworzył nam oczy na to, co oczywiste, a jednak niezauważalne.

Jakub Reiter

Wiceprezes Zarządu K&K Media Solutions

Z Panem Krzysztofem, podczas procesu coachingowego, miałem przyjemność pracować  przez pół roku. W tym okresie przepracowaliśmy trzy bloki tematyczne: delegowanie, opór oraz emocje. To, co najbardziej mnie zaskoczyło to wiedza o samym sobie. Praca z Panem Krzysztofem otworzyła mi oczy na pewne kwestie, na które nie zwracałem uwagi, a które miały/mają bardzo duże odzwierciedlenie w jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Pan Krzysztof jest świetnym fachowcem – z dużym bagażem doświadczenia, zawsze cennymi radami. Właściwie nie było sytuacji, w których nie miałby gotowego rozwiązania. To, co mówi naprawdę warto wdrożyć i stosować. Najbardziej wartościowe jest wskazanie przez Pana Krzysztofa prawidłowego podział słabszych i silniejszych stron. Dowiedziałem się, że to, co wszyscy postrzegają jako negatyw tak naprawdę może być pozytywem. Ale, aby tak się stało warto stosować się do wskazówek Pana Krzysztofa. Gorąco polecam każdemu, kto pragnie się rozwijać i pracować nad sobą!

Karol Roguski

Kierownik Projektu

Arteria S.A.

Współpraca z Krzysztofem pozwala uwierzyć w wiarę we własne możliwości.

Manager spółki notowanej na GPW

Praca z Krzysztofem pozwoliła mi zrealizować założone cele, dzięki jego doświadczeniu i umiejętności znajdowania problemów nad, którymi warto się pochylić. W trakcie sesji naprowadził mnie na wiele rozwiązań, które wprowadziłem do swojego życia zawodowego. Spotkania przekonały mnie do skuteczności coachingu, kiedy pojawią się kolejne zagadnienia chętnie nad nimi z Krzysztofem popracuję. Szczerze polecam, uważam że Krzysztof pozwala znaleźć "drogę na skróty" do wyznaczonego celu.

Radosław Nowotniak

Pracowałam z Krzysztofem w ramach usług barterowych sesji coachingowych. Każda sesja z Krzysztofem (moja jako klienta coachingu) to ogromna ciekawość. Każda sesja z Krzysztofem przynosi dla mnie nowe odkrycie dotyczące mnie samej. Cenię pracę z Krzysztofem za profesjonalizm, upór, dążenie do celu, bezpośrednie wypowiedzi, dowcip, trafne puenty, trochę "cięty" język, którego czasem mi potrzeba. To mnie motywuje i równocześnie bawi, czyniąc ten czas sesji ciekawym i owocnym. Cenię pracę z Krzysztofem za Jego elementy mentoringu wplecione w sesje. Każdy ma swój własny styl pracy i tak ja widzę styl Krzysztofa. Dziękuję za to.

Aldona Wierzba

Podczas zatrudnienia w Microsoft, Krzysztof był moim formalnym mentorem. Wiedza, jaką mi przekazywał, nie ograniczała się jedynie do tej bezpośrednio związanej z naszą pracą, ale obejmowała znacznie więcej obszarów – jak chociażby psychologia, czy socjologia. Informacje te były dla mnie na tyle przydatne, że nie tylko wykorzystywałem je w pracy zawodowej, ale równie często w życiu prywatnym. Mimo, że od kilku lat nie pracujemy już razem, to ze względu na olbrzymią wiedzę Krzysztofa oraz jego zdolności trenerskie, nadal jestem przez niego „mentorowany”.

Rekomendacja anonimowa

Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Karol Niedzielewski

Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Natalia Górecka

Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Tomasz Jakubiak

Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Michał Fijałkowski

Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Adam Sajewski

Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie „Wywody o niczym”.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych, życiowych przykładów.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Zaskakująco bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.

 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warto poznać problemy w Komunikacji!

Uczestnik warsztatu "Podstawy komunikacji".

Adrian Zduńczyk

Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.

Uczestniczka warsztatu "Podstawy komunikacji"

Magdalena Kaczyńska

Bardzo ciekawy warsztat pobudzający do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.

Uczestniczka warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Anna Perzyńska

Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Uczestniczka warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Beata Matys

Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.

Uczestniczka warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Beata Śliwkowska

Polecam.

Uczestniczka warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Zoja Krzyżanowska

Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.

Uczestniczka warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Anna Góral

Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.

Uczestniczka warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Małgorzata Werner

Pozytywna  atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos – co dla wrażliwych może być przestraszające:).

Uczestniczka warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Małgosia

Trudno w kilku zdaniach podsumować sesję z Panem Krzysztofem. To trochę jak podróż w głąb siebie. Potrafi sprawić, że dostrzegamy rzeczy, które wcześniej nie wydawały się wcale takie oczywiste. Bardzo cenne i pouczające doświadczenie. Będę stosować się do wszystkich wskazówek, jakie dostałam podczas naszej sesji, to świetny początek do pracy nad sobą. Dziękuję!

Anonimowa recenzja gratisowej sesji coachingowej

Ciekawy człowiek - duża wiedza - warto!

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Słowa Krzysztofa docierają głęboko.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

10 czerwca 2017 roku, poprowadziłem w Golden Floor całodniowy warsztat "Jak sobie radzić ze stresem".

Poniżej wyniki anonimowych ankiet z tegoż warsztatu:

1. Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 6. uczestników:     8.33        mediana 8

2. W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Twoim oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.0        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

4. Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 6. uczestników:     9.0        mediana 9

5. Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9.5

6. Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 8.5

7. Jak oceniasz warunki lokalowe?  Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9

8. W jakim stopniu wykorzystasz zdobytą dzisiaj wiedzę w pracy i / lub życiu prywatnym?   Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

Powyższy wynik szczególnie mnie cieszy. W tej kategorii każdy wynik powyżej 5 (sporo) jest dużym osiągnięciem. Przez dwa lata koordynowalem szkolenia dla ponad 300 konsultantów w Europie Środkowo Wschodniej. Analizowałem ankiety po każdym szkoleniu. Wynik wyraźnie powyżej 5 pojawial sie rzadko.

9. Jakie odniosłeś / odniosłaś ogólne wrażenie związane z dzisiejszym warsztatem?      Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67       mediana 8.5

10. Jak zachęciłbyś (ostrzegłbyś) / zachęciłabyś (ostrzegłabyś) innych potencjalnych uczestników?

  1. Absolutnie i jednogłośnie: dobrze spożytkowany czas, Wyszłam z lepszym nastawieniem niż się spodziewałam. Nigdy tego nie zapomnę:), jakkolwiek górnolotnie to by nie zabrzmiało. Dziękuję:). Julia Kierebińska.
  2. Szeroki wachlarz narzędzi, prowadzący chętnie dzieli się swoją pracą, doświadczeniami:). Myślę, że można by zwiększyć dynamikę spotkania.
  3. Ciekawy warsztat: uświadamia i podaje propozycje metod do „poskramiania” stresu. Najważniejsze – widać, że metody przetrenowane w rzeczywistości (we własnym życiu).
  4. Sesja pomogła zbudować moją samoświadomość oraz nad czym powinienem pracować. Ważny rezultat to uświadomienie sobie, że w ogóle powinienem to robić.

Średnia z całości:  8.7  Mediana z całości  9

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Zarządzanie stresem" przeprowadzonego w dniu 17. maja 2017 w ramach ICF Coaching Week 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     7.17        mediana 7

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 12. uczestników:     8.67        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.67        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     8.08        mediana 8.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 12. uczestników:     7.75        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 12. uczestników:     8.45        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.09       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo interesujące tematy, ale raczej dla początkujących.
  2. Zachęciłabym:) Poleciłabym:) Skorzystam ponownie:). Dziękuję.  Anna Zielińska.
  3. Ciekawy temat, warto posłuchać.
  4. Warsztat bardzo praktyczny prostym językiem przekazany.
  5. Zachęcający sposób przekazania treści – dowcipny, pewien urok osobisty prowadzącego:).

Średnia z całości:  8.1  Mediana z całości  8.5

 

 

Ankety wypełniło 12 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Jak sobie radzic ze stresem" przeprowadzonego w dniu 10. maja 2017 w ramach konferencji Project Engineering 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 24. uczestników:     8.29        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.70        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 24. uczestników:     8.79        mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 24. uczestników:     8.9        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.83        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.50        mediana 7.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 24. uczestników:     7.96        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 24. uczestników:     7.75        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.31       mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Zachęcam do wnikliwej rozmowy z p. Krzysztofem – może rozwiać niektóre wątpliwości:).
  2. Warto dać sobie odkryć swój potencjał i narzędzia dzięki którym możemy lepiej wydobyć swój potencjał i zalety. Tutaj wiesz, że to robisz!=)
  3. Tak! (Ta osoba przyznała „10” w każdej z kategorii).

Średnia z całości:  8.24  Mediana z całości  8

 

Ankiety wypełniły 24 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Zarządzanie stresem" przeprowadzonego w dniu 29. marca 2017:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 44. uczestników:     8.09        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     7.70        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 44. uczestników:     8.30        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 44. uczestników:     8.77        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.59        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     8.00        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 44. uczestników:     6.81        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 44. uczestników:     7.28        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.47        mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Naprawdę ciekawe podejście do kwestii stresu, użyteczne techniki.
  2. Szybko, zwięźle i na temat. Wiele ciekawostek. Prowadzący przedstawił temat w zabawny sposób, zachęcający do przeczytania jego artykułów.
  3. Jeśli posiadacie podstawy nie ma potrzeby iść. Dobre wprowadzenie dla nowych w tym temacie. Po spotkaniu … w realne zmiany (nie był pomocny temat stresu z powodów … …, jedynie ... na ... na ... w … jestem już odporna ). UWAGA: … = nieczytelne.
  4. Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.
  5. Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.
  6. Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.
  7. Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!
  8. Na pewni nie przynudzał, ciekawie prowadził zajęcia.
  9. Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.
  10. Zaskakująca bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.
  11. Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie „Wywody o niczym”.
  12. Przydatne informacje, ciekawie prowadzony warsztat.
  13. Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.
  14. Ogólnie spotkanie było b. ciekawe, poza trym, że czasem prowadzący miał tendencje do mówienia dość monotonnym głosem, co mnie odrobinę dekoncentrowało (+ pora dnia).
  15. Jeśli ktoś miałby konkretny problem to tak.
  16. Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.
  17. Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.
  18. Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!
  19. Nie mam zdania.
  20. Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.
  21. Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.
  22. Można wiele się nauczyć o samym sobie.
  23. Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.
  24.  Zajęcia pozwalają spojrzeć na niektóre sytuacje z dystansem, prowadzący bardzo ekspresyjny, czasem mówił niezrozumiale.
  25. Po prostu przyjdź:).
  26. Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.
  27. Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.
  28. Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.
  29. Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych życiowych przykładów.
  30. Warto uświadomić sobie wiele swoich zachowań,  o których czasem ludzie się nie zastanawiają.

Średnia z całości:  8.09  Mediana z całości  8

Ankiety wypełniły 44 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Podstawy komunikacji" przeprowadzonego w dniu 09. listopada 2016:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 37. uczestników:     8.49        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.81        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 37. uczestników:     8.30        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 37. uczestników:     8.76        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.38        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.38        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 37. uczestników:     6.81        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 37. uczestników:     7.86        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.24        mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

1. Nieocenianie duża wiedza, doświadczenie w komunikacji z ludźmi.
2. Konkretna (!) wiedza i umiejętności.
3. Warto poznać problemy w komunikacji!
4. Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.
5. Zadawać pytania dotyczące ćwiczeń, ponieważ polecenia nie są konkretne.
6. W czasie warsztatu można zauważyć wiele problematycznych rzeczy w swoim sposobie komunikowania się.
7. Świetne nastawienie na feedback i dużo mówienia – względnie.
8. Zostałem nakierowany na to jakie błędy w komunikacji powinienem poprawić, dlatego zachęcam uczestników do udziału.
9. Bardzo dobre przygotowanie osoby prowadzącej, brak nudy. Temat przekazany w sposób prosty i jednocześnie wyczerpujący.
10. Żywy warsztat.
11. Polecam taki wykład dla osób chcących poszerzyć horyzonty na temat komunikacji.
12. Spotkanie byłoby efektywniejsze w odrobinę mniejszej grupie (do 20 osób).
13. Bardzo konkretne i rzeczowe informacje podane w przystępny, zabawny sposób.
14. Warto uświadomić sobie sprawy oczywiste i używane na co dzień.
15. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o komunikacji ten warsztat był idealny. Dużo odwołań do praktycznych spraw.
16. Można się dowiedzieć jak komuś łagodnie zwracać istotne uwagi.
17. Możliwość pracy w grupie, ciekawy temat, przekazywany w interesujący sposób.
18. Dużo ćwiczeń w grupach, co jest świetną okazją na przedyskutowanie tematu, przećwiczenie w praktyce.
19. Warto posłuchać, wiedza którą można wykorzystać nie tylko w przyszłym życiu zawodowym ale również osobistym.
20. Wiele cennych informacji o komunikacji.
21. Można się dużo dowiedzieć na temat komunikacji.

Średnia z całości:  8.00   Mediana z całości  8

                                                                                                                                Ankiety wypełniło 37 osób

Wyniki anonimowych ankiet z trzydniowego warsztatu "Filary Zarządzania Projektami" przeprowadzonego w dniach 08-10. czerwca 2016:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 15. uczestników:     9.9        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

 

Średnia z całości (bez lokalu – lokal wypadł najlepiejJ):   8.7  mediana 9

 

Ankiety wypełniło 15 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd" w dniu 27. listopada:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,9,9,8,9                 średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,7,9,10,8                  średnia 8.4        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,10,10,9,8                średnia 9.0         mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 9,9,10,10,10               średnia 9.6       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 5,10,9,9,8                  średnia 8.2       mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,10,10,2               średnia 7.8      mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 10,10,10,9,9             średnia 9.6       mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,8,8,7,7                 średnia 7.8     mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,9,9,8,8                 średnia 8.2     mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.
  2. Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.
  3. Bardzo ciekawy warsztat pobudzający  do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.
  4. Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Średnia z całości:  8.62   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 5 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 02. października 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,7,10,9,8,9       średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,8,9,9,8,9        średnia 8.43        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,9,10,9,9,10,9     średnia 9.43         mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,8,10,9,9,9,10     średnia 9.29       mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,7,10,10,10,10,10     średnia 9.43       mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,9,9,10,7,7    średnia 8.29      mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 3,9,9,8,6,6,6          średnia 6.71       mediana 6

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 10,9,8,9,10,9,6       średnia 8.71     mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 9,9,10,9,8,9,9      średnia 9.0     mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Pozytywna atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos – co dla wrażliwych może być przestraszające:).
  2. Słowa Krzysztofa docierają głęboko.
  3. Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.
  4. Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.
  5. Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Średnia z całości:  8.70   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 21. sierpnia 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,9,10,10,8,10,8       średnia 9.38        mediana 10

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 9,10,8,10,10,8,10,7        średnia 9.00        mediana 9.5

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,9,8,10,10,10,10,10     średnia 9.38         mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,8     średnia 9.63       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,10,9,10,10,10,10,10     średnia 9.75       mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,9     średnia 9.75      mediana 10

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 5,10,6,10,8,9,8,9          średnia 8.13       mediana 8.5

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,10,10,10,10,8,9,8       średnia 9.25     mediana 9.5

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,10,8,10,10,9,10,10      średnia 9.25     mediana 10

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Polecam.
  2. Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień
  3. Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.
  4. Ciekawy człowiek – duża wiedza – warto.

 Średnia z całości:  9.27   Mediana z całości 10

Ankiety wypełniło 8 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie "3 narzędzia do zarządzania emocjami" w dniu 7. sierpnia 2015:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 - w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 - wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 8,10,9,8,10,10,8     średnia 9.00     mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,9,7,10,10,9     średnia 8.85     mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 - beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,10,10,7,10,8,8     średnia 9.00     mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,9,9,6,10,10,8     średnia 8.85     mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,9,7,8,10,10,7     średnia 8.57     mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 7,8,9,7,10,9,8     średnia 8.29     mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 7,9,9,6,10,6,9     średnia 8.00     mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,9,8,8,5,9,9     średnia 8.14     mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 8,10,9,8,5,10,7     średnia 8.14     mediana 8

Średnia z całości:  8.70  Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Napisz