Podstawy komunikacji. Ankiety

Podstawy komunikacji

http://www.slideshare.net/KrzysztofSkubis/podstawy-komunikacji

Wyniki anonimowych ankiet (wypełniło je 37 osób) z warsztatu “Podstawy komunikacji” przeprowadzonego w dniu 09. listopada 2016:

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 37. uczestników:     8.49        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.81        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziedziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 37. uczestników:     8.30        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 37. uczestników:     8.76        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.38        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.38        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 37. uczestników:     6.81        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 37. uczestników:     7.86        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.24        mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

1. Nieocenianie duża wiedza, doświadczenie w komunikacji z ludźmi.
2. Konkretna (!) wiedza i umiejętności.
3. Warto poznać problemy w komunikacji!
4. Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.
5. Zadawać pytania dotyczące ćwiczeń, ponieważ polecenia nie są konkretne.
6. W czasie warsztatu można zauważyć wiele problematycznych rzeczy w swoim sposobie komunikowania się.
7. Świetne nastawienie na feedback i dużo mówienia – względnie.
8. Zostałem nakierowany na to jakie błędy w komunikacji powinienem poprawić, dlatego zachęcam uczestników do udziału.
9. Bardzo dobre przygotowanie osoby prowadzącej, brak nudy. Temat przekazany w sposób prosty i jednocześnie wyczerpujący.
10. Żywy warsztat.
11. Polecam taki wykład dla osób chcących poszerzyć horyzonty na temat komunikacji.
12. Spotkanie byłoby efektywniejsze w odrobinę mniejszej grupie (do 20 osób).
13. Bardzo konkretne i rzeczowe informacje podane w przystępny, zabawny sposób.
14. Warto uświadomić sobie sprawy oczywiste i używane na co dzień.
15. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o komunikacji ten warsztat był idealny. Dużo odwołań do praktycznych spraw.
16. Można się dowiedzieć jak komuś łagodnie zwracać istotne uwagi.
17. Możliwość pracy w grupie, ciekawy temat, przekazywany w interesujący sposób.
18. Dużo ćwiczeń w grupach, co jest świetną okazją na przedyskutowanie tematu, przećwiczenie w praktyce.
19. Warto posłuchać, wiedza którą można wykorzystać nie tylko w przyszłym życiu zawodowym ale również osobistym.
20. Wiele cennych informacji o komunikacji.
21. Można się dużo dowiedzieć na temat komunikacji.

Średnia z całości:  8.00   Mediana z całości  8

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *