Napisz

Świetny doradca, godny pełnego zaufania, o wyjątkowej wiedzy, odpowiedzialny partner. Pracowałem z Krzysztofem 5 lat wliczając w to czas, gdy był moim bezpośrednim przełożonym. Krzysztof sprawdził się zarówno jako odnoszący sukcesy Konsultant, jak i jako Manager. Zawsze chętny do pomocy i będący krok przed Tobą. Cieszę się, że nadal utrzymuję z nim kontakt jako Klient.

Artur Malinowski

Solution Architect w firmie Malcan

Artur Malinowski

To przyjemność być poproszonym o napisanie rekomendacji dla Krzysztofa Skubisa: który był moim Coachem i Mentorem od początku mojej kariery zawodowej kierownika projektu. Miałem szczęście, ponieważ po zatrudnieniu przez Microsoft, właściwie przez przypadek, Krzysztof został moim “Mentorem”. Od pierwszego do ostatniego dnia w Microsofcie mieliśmy comiesięczne spotkania, w czasie których mieliśmy okazję dyskutować i rozpatrywać różne podejścia do prowadzenia projektu jak również różne sposoby rozwiązywania problemów we współpracy z członkami zespołu. Krzysztof jest bacznym obserwatorem, gdy stwierdzi jakiś brak kompetencji związanej z kierowaniem projektami, natychmiast organizuje warsztaty ze światowej klasy guru w tym obszarze. Po pięciu latach mogę o sobie powiedzieć, że jest bardzo efektywnym kierownikiem projektu i mogę z całą pewnością stwierdzić, że jedna z fundamentalnych cegiełek została dołożona przez Krzysztofa. Szczerze polecam Krzysztofa jako coacha nie tylko osobom początkującym, ale również tym, którzy pracują jako kierownicy projektu od dłuższego czasu. Z Krzysztofem będziesz w stanie nauczyć się  robić to lepiej, szybciej i zostać odpowiedzialnym partnerem i członkiem zespołu.

Grzegorz Chuchra

Kierownik Projektu / Prezes firmy Predica

Grzegorz Chuchra

Jestem doradcą strategicznym z zakresu zarządzania czasem i produktywności dla menedżerów w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach. Gdybym miał wskazać osoby, które znacząco przyczyniły się do mojego rozwoju profesjonalnego, Krzysztof Skubis niemalże automatycznie przychodzi mi na myśl. Nasza współpraca rozpoczęła się w Microsoft, gdzie Krzysztof wspierał mnie w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania projektami i rozwiązywaniem trudnych sytuacji z Klientami i w zespole projektowym. Do dziś rozmowy i punkt widzenia Krzysztofa wnoszą wiele do mojego rozwoju i usprawniają projekt “Ogarnij Chaos”. Szczególnie cenię Krzysztofa za jego opanowanie i kompleksowe spojrzenie na omawiany problem. Nawet wyjątkowo trudne sytuacje, po analizie z Krzysztofem stają się sprawami do rozwiązania. Bogate doświadczenie zawodowe oraz komunikacja na najwyższym poziomie czynią z niego wyjątkowego partnera w biznesie i mentora. Usługi Krzysztofa Skubisa mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim profesjonalistom, którzy szukają konsultanta – praktyka, który stanie się partnerem w ich długoterminowym rozwoju.

Marcin Kwieciński

Konsultant produktywności, autor projektu "Ogarnij Chaos"

Marcin Kwieciński

Pana Krzysztofa poznałem z polecenia. Szukałem wówczas osoby, która pomoże mi zdefiniować właściwy dla mnie kierunek zawodowy. Praktyka pokazała, że nasza współpraca objęła o wiele szerszy zakres. Odbyliśmy 12 spotkań, podczas których poznałem takie zagadnienia jak: techniki radzenia sobie ze stresem, motywacja, wewnętrzny krytyk, asertywność, czy metody podejmowania właściwych decyzji. Tematyka sesji dobierana była na bieżąco, w zależności od potrzeb. Po każdej konsultacji oprócz własnych notatek z solidną ilością nowej wiedzy, dostawałem od Pana Krzysztofa linki do materiałów rozwijających szerzej omawianą tematykę.

Pan Krzysztof dał się poznać przede wszystkim jako bardzo życzliwy, mądry życiowo człowiek. Z drugiej strony jako doświadczony specjalista, z ogromną wiedzą teoretyczną i praktyczną w zakresie coachingu oraz szeroko pojętego managementu. Celnie oceniał sytuację. Kiedy tego potrzebowałem, umiał skutecznie zmotywować do działania, czy postawić przed niewygodną prawdą.

Jestem bardzo zadowolony z efektów naszej pracy, która przełożyła się na rzeczywiste, pozytywne zmiany w ważnych dla mnie obszarach (i życiu). Jestem bardzo wdzięczny Panu Krzysztofowi za istotny wkład w mój rozwój. Choć jestem pewien, że to nie koniec naszych wspólnych działań.

Piotr Sztandera

Manager

Piotr Sztandera

Nieodłącznym elementem każdej dziedziny życia, niezależnie od tego czy dotyczy ona sfery służbowej, czy osobistej, jest projekt. Nawet kupienie “głupiej” żarówki okazuje się być projektem, który należy dobrze zaplanować, aby nie udać się do sklepu na próżno. Mówiąc o projekcie na myśl przychodzi mi nieodłącznie osoba Krzysztofa Skubisa, którego miałem nie tak dawno temu przyjemność poznać podczas warsztatów przygotowanych specjalnie dla pracowników biura Polskiego Związku Szachowego. W pamięci utkwiło mi wiele szczegółów i informacji (w tym pouczająca historia o konsumpcji słonia) pozwalających spojrzeć na niektóre przedsięwzięcia, zdawałoby się z początku nierealne do wykonania, przez zupełnie inny pryzmat. Krzysztof Skubis to profesjonalny pedagog wymagający od swojego interlokutora zarówno dyscypliny, jak i kreatywności. Dzięki niemu i jego wskazówkom czuję się dziś bogatszy o praktyczne narzędzia, które pozwalają mi osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Osobom, które notorycznie ?gaszą pożary? i nie nadążają przy realizacji swoich projektów mogę z czystym sumieniem polecić fachową pomoc Krzysztofa, od którego dowiesz się również, że z projektu obarczonego wysokim ryzykiem niepowodzenia czasem warto zrezygnować….

Piotr Murdzia

Sekretarz Generalny i Szef Wyszkolenia Polskiego Związku Szachowego,

wielokrotny mistrz świata i Europy w rozwiązywaniu zadań szachowych

Piotr Murdzia

Krzysztof podchodzi bardzo profesjonalnie do coachingu. Pomógł mi zrozumieć moje słabe i mocne strony oraz określić obszary, nad którymi powinienem pracować. Krzysztof w znakomitej większości wskazywał mi drogę do rozwiązania, do wiedzy a tym samym pozwolił mi wypracować mechanizmy do samodzielnego rozwoju, niż dawał po prostu gotowe odpowiedzi. Współpracę z Krzysztofem uważam za szczególnie wartościową z uwagi na jego umiejętność budowania relacji,  zaangażowanie, doświadczenie biznesowe, wysoką kulturę osobistą i etykę w życiu prywatnym i zawodowym.

Piotr Oracz

Dyrektor ds eComerce w Loopa.eu

Piotr Oracz

To co było dla mnie wartościowe w pracy z Krzysztofem w roli coacha to Jego doświadczenie, otwartość oraz przede wszystkim umiejętność zwrócenia mojej uwagi na aspekty z kategorii “nie wiem, że nie wiem”, których zauważenie bardzo usprawnia działania i realizację celów.

Tomasz Gajewski

Absolutnie i jednogłośnie: dobrze spożytkowany czas. Wyszłam z lepszym nastawieniem niż się spodziewałam. Nigdy tego nie zapomnę:), jakkolwiek górnolotnie to by nie zabrzmiało. Dziękuję:). 

Julia Kierebińska

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem"

Bardzo ciekawy warsztat pobudzający do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.

Anna Perzyńska

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Najsensowniejszy warsztat z 4, na których byłem na ATD2019 Warszawa.

Piotr Kędra. Właściciel PK-Pośrednictwo

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.

Karol Niedzielewski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Bardzo rozwijające spotkanie. Ogromna wiedza merytoryczna.

Olga Szczerba

Uczestniczka warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Pracowałam z Krzysztofem w ramach usług barterowych sesji coachingowych. Każda sesja z Krzysztofem (moja jako klienta coachingu) to ogromna ciekawość. Każda sesja z Krzysztofem przynosi dla mnie nowe odkrycie dotyczące mnie samej. Cenię pracę z Krzysztofem za profesjonalizm, upór, dążenie do celu, bezpośrednie wypowiedzi, dowcip, trafne puenty, trochę “cięty” język, którego czasem mi potrzeba. To mnie motywuje i równocześnie bawi, czyniąc ten czas sesji ciekawym i owocnym. Cenię pracę z Krzysztofem za Jego elementy mentoringu wplecione w sesje. Każdy ma swój własny styl pracy i tak ja widzę styl Krzysztofa. Dziękuję za to.

Aldona Wierzba

Nie radzisz sobie z emocjami i stresem? Warto skorzystać. Jedno szkolenie i życie staje się przyjemniejsze.

Paweł Ciupa

Uczestnik warsztatu "Stres w pracy. Narzędzia"

Praca z Krzysztofem pozwoliła mi zrealizować założone cele, dzięki jego doświadczeniu i umiejętności znajdowania problemów, nad którymi warto się pochylić. W trakcie sesji naprowadził mnie na wiele rozwiązań, które wprowadziłem do swojego życia zawodowego. Spotkania przekonały mnie do skuteczności coachingu, kiedy pojawią się kolejne zagadnienia chętnie nad nimi z Krzysztofem popracuję. Szczerze polecam, uważam że Krzysztof pozwala znaleźć “drogę na skróty” do wyznaczonego celu.

Radosław Nowotniak

Przedstawiono kilka konkretnych technik relaksacyjnych.

Łukasz Wielgus

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.

Adam Sajewski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Te ćwiczenia działają i mają ogromny wpływ i na sferę psychiczną i fizyczną. Zmieniło się moje podejście do mojej rodziny. Mam dużo więcej tolerancji i cierpliwości. Wiele rzeczy po prostu zacząłem akceptować a działać tam gdzie faktycznie mam wpływ.

Marcin

Uczestnik kursu on-line "Stres przed egzaminem"

Można spojrzeć w głąb siebie! Garść złotych rad. Bardzo przyjemne ćwiczenia.

Alicja Kissa

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym" 

Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.

Michał Fijałkowski

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Zachęciłabym:) Poleciłabym:) Skorzystam ponownie:). Dziękuję.

Anna Zielińska

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017 

Jestem zachwycona warsztatem, było cudownie. Prowadzący jest świetny, cały czas słuchałam. Przedstawione zostały proste narzędzia i dostałam instrukcje jak je wykonywać w domu. Było szczerze – to powiem, tego nie powiem. Z przyjemnością przyjdę na kolejne warsztaty. Jedyne co – może dobrze poprosić o wyciszenie telefonów uczestników przed “przygotowaniem emocji do egzaminu”.

Uczestniczka warsztatu "Opanuj swój stres"

Jeśli nie radzi sobie ktoś z emocjami oraz stresem – to szkolenie jest wręcz niezastąpione.

Uczestnik warsztatu "Stres w pracy. Narzędzia"

Jest to niecodzienne doświadczenie, które u niektórych osób może zmienić podejście do życia.

Bartłomiej Migiel

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Bartlłmiej Migiel

Trudno w kilku zdaniach podsumować sesję z Panem Krzysztofem. To trochę jak podróż w głąb siebie. Potrafi sprawić, że dostrzegamy rzeczy, które wcześniej nie wydawały się wcale takie oczywiste. Bardzo cenne i pouczające doświadczenie. Będę stosować się do wszystkich wskazówek, jakie dostałam podczas naszej sesji, to świetny początek do pracy nad sobą. Dziękuję!

Anonimowa recenzja gratisowej sesji coachingowej

Życie w corpo może być przyjemne 🙂

Piotr M.

Uczestnik kursu on-line "Stres przed egzaminem"

Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.

Tomasz Jakubiak

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Bardzo dobrze poprowadzony warsztat. Wiedza merytoryczna przeplatana anegdotkami, co dodatkowo urozmaicało i tak interesujący temat. Z pewnością wykorzystam część metod w swoim życiu!

Uczestnik warsztatu "Opanuj swój stres"

Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!

Natalia Górecka

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Z Panem Krzysztofem, podczas procesu coachingowego, miałem przyjemność pracować  przez pół roku. W tym okresie przepracowaliśmy trzy bloki tematyczne: delegowanie, opór oraz emocje. To, co najbardziej mnie zaskoczyło to wiedza o samym sobie. Praca z Panem Krzysztofem otworzyła mi oczy na pewne kwestie, na które nie zwracałem uwagi, a które miały/mają bardzo duże odzwierciedlenie w jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Pan Krzysztof jest świetnym fachowcem ? z dużym bagażem doświadczenia, zawsze cennymi radami. Właściwie nie było sytuacji, w których nie miałby gotowego rozwiązania. To, co mówi naprawdę warto wdrożyć i stosować. Najbardziej wartościowe jest wskazanie przez Pana Krzysztofa prawidłowego podział słabszych i silniejszych stron. Dowiedziałem się, że to, co wszyscy postrzegają jako negatyw tak naprawdę może być pozytywem. Ale, aby tak się stało warto stosować się do wskazówek Pana Krzysztofa. Gorąco polecam każdemu, kto pragnie się rozwijać i pracować nad sobą!

Karol Roguski

Kierownik Projektu

Arteria S.A.

Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.

Beata Śliwkowska

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Pozytywna  atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos ? co dla wrażliwych może być przestraszające:).

Małgosia

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Pozwoli Tobie się zastanowić oraz przeanalizować pewne sytuacje wraz z emocjami, być może pomoże kontrolować. Mi pomogło.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Na warsztaty szedłem z przeświadczeniem, że z nich i tak nie skorzystam, bo przecież zbytnio się nie stresuję. Tymczasem otrzymałem skuteczne i praktyczne narzędzia do walki ze złym nastrojem i przygnębieniem, które z pewnością w pewnym stopniu ułatwią życie. Łatwo jest powiedzieć “myśl pozytywnie” – trudniej to faktycznie osiągnąć.

Uczestnik warsztatu "Opanuj swój stres"

Wiedzy nigdy za wiele, a tym bardziej takiej, która przy naszej pracy jest w stanie otworzyć wiele drzwi, przekazanej rozwiewając wątpliwości i pokazującej jak działamy my sami i jak można tę “maszynę” polepszyć.

Janek Nosal

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warto spróbować. Dobra forma przekazu i poczucie humoru prowadzącego.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Polecam gorąco wziąć udział. Super doświadczenie. Szczególnie medytacja, czułam jakby prowadzący mówił prosto do mnie.

Uczestniczka warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie “Wywody o niczym”. 

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Ciekawy człowiek – duża wiedza – warto!

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Świetny warsztat. Wychodząc czułam się dużo lepiej niż przed spotkaniem. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce.

Uczestniczka warsztatu "Opanuj swój stres"

Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Bardzo przyjemny, pożyteczny i wartościowy wykład. Polecam wszystkim potencjalnym uczestnikom.

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warsztaty zostały naprawdę dobrze przygotowane, a ja wiele z nich wyniosłem. Zdałem sobie sprawę z rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. Same metody walki ze stresem są bardzo proste i przyjemne (szczególnie polecam medytację).

Patryk Janczar

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Warsztaty prowadzone w bardzo miłej atmosferze przez niesamowicie sympatycznego prowadzącego:)

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Ciekawy warsztat: uświadamia i podaje propozycje metod do “poskramiania” stresu. Najważniejsze: widać, że metody przetrenowane w rzeczywistości (we własnym życiu).

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem".

Tak zachęciłabym innych. Poinformowałabym o konkretnych rozwiązaniach, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Jest to ważne, bo to merytoryczna wiedza, a nie tzw. “lanie wody”. Przyjemnie prowadzone, ten czas szybko minął.

Uczestniczka warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych, życiowych przykładów.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Współpraca z Krzysztofem pozwala uwierzyć w wiarę we własne możliwości.

Manager spółki notowanej na GPW

Warsztat bardzo przyjemny, merytoryczny i wiele znaczący. Spojrzenie na problem stresu z szerszej perspektywy, co było dla mnie zaskakujące. Na pewno wykorzystam ukazane przez prowadzącego techniki w życiu codziennym.

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Podczas zatrudnienia w Microsoft, Krzysztof był moim formalnym mentorem. Wiedza, jaką mi przekazywał, nie ograniczała się jedynie do tej bezpośrednio związanej z naszą pracą, ale obejmowała znacznie więcej obszarów ? jak chociażby psychologia, czy socjologia. Informacje te były dla mnie na tyle przydatne, że nie tylko wykorzystywałem je w pracy zawodowej, ale równie często w życiu prywatnym. Mimo, że od kilku lat nie pracujemy już razem, to ze względu na olbrzymią wiedzę Krzysztofa oraz jego zdolności trenerskie, nadal jestem przez niego ?mentorowany?.

Rekomendacja anonimowa

Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Bardzo merytoryczne warsztaty, oferujące możliwość rozwoju, pracy nad sobą, swoimi uczuciami i relacjami międzyludzkimi. Narzędzia pomagają odnaleźć wewnętrzne emocje, jak być szczęśliwym człowiekiem ?

Uczestnik warsztatu "Skuteczne narzędzia w walce ze stresem"

Sesja pomogła zbudować moją samoświadomość oraz nad czym powinienem pracować. Ważny rezultat to uświadomienie sobie, że w ogóle powinienem to robić.

Uczestnik warsztatu "Jak sobie radzić ze stresem".

Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Beata Matys

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Miałem przyjemność uczestniczyć w sesjach coachingu dla zarządu K&K Media Solutions prowadzonych przez Krzysztofa. Jego ogromne doświadczenie i autentyczna chęć pomocy pomagają dojść do ciekawych konkluzji, które traktuje się jako swoje. Zaskakujące było dla mnie to, że wykraczały one poza spodziewany przeze mnie obszar zawodowy.
Krzysztof otworzył nam oczy na to, co oczywiste, a jednak niezauważalne.

Jakub Reiter

Wiceprezes Zarządu K&K Media Solutions

Zaskakująco bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Polecam.

Zoja Krzyżanowska

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Warto spróbować zaprezentowanej medytacji aby wiedzieć jak kontrolować stres, nie tylko przed rozmową rekrutacyjną.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.

Magdalena Kaczyńska

Uczestnik warsztatu "Podstawy komunikacji"

Warto poznać problemy w Komunikacji!

Adrian Zduńczyk

Uczestnik warsztatu "Podstawy komunikacji"

Zachęcający sposób przekazania treści – dowcipny, pewien urok osobisty prowadzącego:).

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017 

Ciekawy temat, warto posłuchać.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

przeprowadzonego w ramach ICF Coaching Week 2017

Więcej ćwiczeń relaksacyjnych = sympatyczne rozmowy kwalifikacyjne.

Uczestnik warsztatu "Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym"

Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki  – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.

Małgorzata Werner

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Słowa Krzysztofa docierają głęboko.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.

Uczestnik warsztatu "Zarządzanie stresem"

Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.

Anna Góral

Uczestnik warsztatu "Coaching emocji - subiektywny przegląd"

Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień.

Uczestnik warsztatu "3 narzędzia do zarządzania emocjami"

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Efektywne przygotowanie oraz prowadzenie spotkań” przeprowadzonego w dniu 13. maja 2019 roku dla GRENKELEASING Sp. z o.o. w Poznaniu. Ankiety wypełniło 15 osób.

Warsztat został przyjęty z dużym entuzjazmem. Poziom merytoryczny: 9.2/10 (mediana 10/10!).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 15. uczestników:     9.2       mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                    5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     9.1        mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                               10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 15. uczestników:     9.2        mediana 10!

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 15. uczestników:    9.0        mediana 10!

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                        5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 15. uczestników:     9.3        mediana 10!

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.7        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 15. uczestników:     9.5        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 15. uczestników:     9.1        mediana 10!

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                      5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 15. uczestników:     9.1       mediana 9

10. Co chce Pani/Pan przekazać przyszłym uczestnikom? Jakiej rady udzielić prowadzącemu?

  1. Nie mam żadnych uwag co do prowadzącego.
  2. Bardziej szczegółowo opisywać treść zadania/ćwiczeń. Mniej anegdot.
  3. Przyszły uczestnik => warto :-). Prowadzącemu => brak 🙂

Średnia z całości (bez lokalu):  9.1  Mediana z całości (bez lokalu)  9.5

Ankiety wypełniło 15 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Opanuj swój stres” przeprowadzonego w dniu 08. maja 2019 roku dla Enactus Politechniki Warszawskiej. Ankiety wypełniły 22 osoby.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8/10 (nie wliczając lokalu).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 22. uczestników:     8.1       mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                    5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 22. uczestników:     6.8        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                               10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 22. uczestników:     8.8        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 22. uczestników:    8.3        mediana 8.5

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                        5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 22. uczestników:     8.5        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 22. uczestników:     8.4        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 22. uczestników:     8.8        mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 22. uczestników:     7.8        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                      5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 22. uczestników:     8.8       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Na warsztaty szedłem z przeświadczeniem, że z nich i tak nie skorzystam, bo przecież zbytnio się nie stresuję. Tymczasem otrzymałem skuteczne i praktyczne narzędzia do walki ze złym nastrojem i przygnębieniem, które z pewnością w pewnym stopniu ułatwią życie. Łatwo jest powiedzieć “myśl pozytywnie” – trudniej to faktycznie osiągnąć.
  2. Bardzo dużo osób ma problem ze stresem, nie zawsze świadomy, ale moim zdaniem warto pamiętać o tym, że nie jest się wyjątkiem mając problem. Z odpowiednią determinacją i wsparciem, ćwiczeniami poznanymi na warsztacie pojawia się takie światełko, że sobie poradzisz. Ten warsztat zapalił we mnie takie światełko i poczucie, że wszystko teraz zależy ode mnie. Przypomniałam sobie o kilku ważnych rzeczach i jak iść dalej, gdy jest ciężko.
  3. Świetny warsztat. Wychodząc czułam się dużo lepiej niż przed spotkaniem. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce.
  4. Informacje zdają się być pomocne, a elementy zdające się nie mieć efektu i tak są warte uwagi od strony analitycznej.
  5. Warsztat pomógł mi zrozumieć, czym jest stres, zmotywował mnie do pracy nad panowaniem nad stresem.
  6. Bardzo ciekawe podejście do tematu efektywności.
  7. Bardzo dobrze poprowadzony warsztat. Wiedza merytoryczna przeplatana anegdotkami, co dodatkowo urozmaicało i tak interesujący temat. Z pewnością wykorzystam część metod w swoim życiu!
  8. Ja się raczej nie stresuję, ale jak zauważyłem – moje ciało tak. Warsztaty pomogły mi odzyskać harmonię ciało – umysł. Nie ze wszystkim się zgadzałem, ale wiele zrozumiałem, nauczyłem się i wcielę z tego sporo w życie.
  9. Jestem zachwycona warsztatem, było cudownie. Prowadzący jest świetny, cały czas słuchałam. Przedstawione zostały proste narzędzia i dostałam instrukcje jak je wykonywać w domu. Było szczerze – to powiem, tego nie powiem. Z przyjemnością przyjdę na kolejne warsztaty. Jedyne co – może dobrze poprosić o wyciszenie telefonów uczestników przed “przygotowaniem emocji do egzaminu”.
  10. Świadomość samego siebie jest pierwszą cegiełką jaką każdy z nas powinien wmurować chcąc wdrożyć pozytywne rezultaty życia niezależnego z samym sobą jak i zależnego z innymi ludźmi.
  11. W czasie spotkania otrzymujemy wiedzę i narzędzia, które pomogą w ograniczeniu stresu i pozwala na uspokojenie się w lub przed sytuacją stresu.

Średnia z całości (bez lokalu):  8.0  Mediana z całości (bez lokalu)  8.25

Ankiety wypełniły 22 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Skuteczne narzędzia w walce ze stresem” przeprowadzonego w dniu 07. maja 2019 roku, w ramach Programu adaptacyjnego ADAPTER dla studentów AGH w Krakowie. Ankiety wypełniło 29 osób.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. W kategorii Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania – dostał nawet medianę 10/10 . Bardzo się cieszę i dziękuję wszystkim uczestnikom.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 29. uczestników:     8.5        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                    5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 29. uczestników:     8.3        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                               10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 29. uczestników:     8.9        mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 29. uczestników:    9.0        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                        5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 28. uczestników:     9.3        mediana 10!

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 29. uczestników:     8.4        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 29. uczestników:     8.4        mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 29. uczestników:     7.9        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                      5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 29. uczestników:     8.5       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo przyjemny, pożyteczny i wartościowy wykład. Polecam wszystkim potencjalnym uczestnikom.
  2. Dobre techniki, które warto wykorzystać w życiu codziennym, aby lepiej radzić sobie w życiu.
  3. Zachęciłabym. Poinformowałabym o konkretnych rozwiązaniach, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Jest to ważne, bo to merytoryczna wiedza, a nie tzw. “lanie wody”. Przyjemnie prowadzone, ten czas szybko minął.
  4. Polecam gorąco wziąć udział. Super doświadczenie. Szczególnie medytacja, czułam jakby prowadzący mówił prosto do mnie.
  5. Jest to niecodzienne doświadczenie, które u niektórych osób może zmienić podejście do życia.
  6. Warsztat skłania do ważnych refleksji.
  7. Bardzo merytoryczne warsztaty, oferujące możliwość rozwoju, pracy nad sobą, swoimi uczuciami i relacjami międzyludzkimi. Narzędzia pomagają odnaleźć wewnętrzne emocje, jak być szczęśliwym człowiekiem ?
  8. Warsztaty zostały naprawdę dobrze przygotowane, a ja wiele z nich wyniosłem. Zdałem sobie sprawę z rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. Same metody walki ze stresem są bardzo proste i przyjemne (szczególnie polecam medytację).
  9. Jeżeli jesteś osobą, która ma problem ze stresem podczas koordynacji projektu to ten warsztat jest dla Ciebie. Dzięki niemu dowiedziałam się, że ludzie mogą mieć inne myślenie niż ja i to, że organizuję coś nie oznacza, że mogę wprowadzać dyktaturę.
  10. Pozwala na poznanie technik radzenia sobie ze stresem, emocjami i jak je stosować.
  11. Bardzo fajne warsztaty dla osób, które naprawdę chcą zmienić coś w swoim życiu.
  12. Wiedzy nigdy za wiele, a tym bardziej takiej, która przy naszej pracy jest w stanie otworzyć wiele drzwi, przekazanej rozwiewając wątpliwości i pokazującej jak działamy my sami i jak można tę “maszynę” polepszyć.
  13. Bardzo często ilość spraw bieżących jest tak duża, że nie zwracamy uwagę na to, że popełniamy te same błędy polegające na nieradzeniu sobie ze stresem. A czasem warto przeanalizować swoje zachowanie.
  14. Warto myśleć o tym, co jest dla nas trudne. Im dłużej będziemy unikać ?wewnętrznej dyskusji?, tym bardziej wspomniana trudność będzie dla nas uporczywa i trudna.
  15. Warsztat bardzo przyjemny, merytoryczny i wiele znaczący. Spojrzenie na problem stresu z szerszej perspektywy, co było dla mnie zaskakujące. Na pewno wykorzystam ukazane przez prowadzącego techniki w życiu codziennym.

Średnia z całości (bez lokalu):  8.6  Mediana z całości (bez lokalu)  9

Ankiety wypełniło 29 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym” przeprowadzonego w dniu 14. marca 2019 roku, w ramach Talent Days 2019 w Warszawie (PGE Narodowy). Ankiety wypełniło 20 osób.

Warsztat został odebrany bardzo dobrze. Średnia z całości:  8.3  mediana 8.75  (bez uwzględnienie oceny lokalu).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 20. uczestników:     8.2        mediana 8.5

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                    5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 20. uczestników:     8.1        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                               10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 20. uczestników:     8.3        mediana 8.5

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 20. uczestników:     8.6        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                        5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 20. uczestników:     8.9        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 19. uczestników:     8.2        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 20. uczestników:     8.8        mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 20. uczestników:     7.8        mediana 8.5

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                      5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 19. uczestników:     8.4       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo rozwijające spotkanie. Ogromna wiedza merytoryczna. Olga Szczerba.
  2. Stres blokuje wiele osób przed osiągnięciem sukcesu, ale pokonanie go zaprowadzi nas w miejsce, o którym od dawna marzyliśmy.
  3. Mimo wszystko warto jest uczestniczyć w takim warsztacie, ponieważ człowiek nabiera większej świadomości na temat stresu.
  4. Pozwalają te warsztaty na zobrazowanie, jak istotną kwestią jest medytacja, zrelaksowanie się.
  5. Nie zwracać uwagę na spóźnialskich. Mieć przy sobie wodę.
  6. Warto spróbować, ponieważ nic się nie traci, a można tylko uzyskać korzyści w postaci, że jesteś mniej zestresowany.
  7. Zdobycie cennego doświadczenia oraz poznanie nowej techniki szkolenia.
  8. Warsztaty pomagają uświadomić sobie źródło problemów, pokazują jak sobie z nimi radzić, rozluźnić przed/po trudnych sytuacjach.
  9. Rekomenduję udział w takich warsztatach osobiście.
  10. Najsensowniejszy warsztat z 4, na których byłem na ATD2019 Warszawa. Piotr Kędra. Właściciel PK-Pośrednictwo.
  11. Konkretne techniki/ćwiczenia.
  12. Ciekawe doświadczenie na zdobycie wiedzy w prosty sposób.
  13. Polecam gorąco:)
  14. Praktyczna wiedza przekazana w syntetyczny sposób z poczuciem humoru.
  15. Poleciłabym w ten sposób, że opowiedziałbym o tym jak to przeżyłem:)

Dane osobowe opublikowane za wiedzą i zgoda osób zainteresowanych.

Średnia z całości (bez lokalu):  8.3  Mediana z całości (bez lokalu)  8.75

 

Ankiety wypełniło 20 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Stres w pracy. Narzędzia” przeprowadzonego w dniu 07. marca 2018 roku.

Warsztat został dobrze przyjęty. Ogólna ocena 7.6/10 (nie wliczając lokalu).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 9. uczestników:     7.6        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 9. uczestników:     6.8        mediana 7

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                        5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 9. uczestników:     7.9        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 9. uczestników:     8.0        mediana 8

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 9. uczestników:     8.3        mediana 8

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 9. uczestników:     7.5        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 9. uczestników:     9.3        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 8. uczestników:     6.9        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 9. uczestników:     7.4       mediana 7

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Jeśli nie radzi sobie ktoś z emocjami i stresem – to szkolenie jest wręcz niezastąpione.
  2. Nie radzisz sobie z emocjami i stresem? Warto skorzystać. Jedno szkolenie i życie staje się przyjemniejsze. Paweł Ciupa.
  3. Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. Prowadzący musi popracować na prezentacją własnej osoby????..

Średnia z całości:  7.7  Mediana z całości  8

Średnia z całości bez lokalu:  7.6  Mediana 8 

Ankiety wypełniło 9 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Stres przed spotkaniem rekrutacyjnym” przeprowadzonego w dniu 06. marca 2018 roku, w ramach Talent Days w Warszawie (PGE Narodowy).

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.3/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 21. uczestników:     8.1        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 21. uczestników:     8.0        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 21. uczestników:     8.3        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 21. uczestników:     9.0        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 20. uczestników:     8.8        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 20. uczestników:     8.2        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 21. uczestników:     8.6        mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 21. uczestników:     7.6        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 21. uczestników:     8.4       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Przedstawiono kilka konkretnych technik relaksacyjnych. Łukasz Wielgus.
  2. Pozwoli Tobie się zastanowić oraz przeanalizować pewne sytuacje wraz z emocjami, być może pomoże kontrolować. Mi pomogło.
  3. Więcej ćwiczeń relaksacyjnych + sympatyczne rozmowy kwalifikacyjne.
  4. Można spojrzeć w głąb siebie. Garść złotych rad. Bardzo przyjemne ćwiczenia. Alicja Kissa.
  5. Warsztaty przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze przez niesamowicie sympatycznego prowadzącego:)
  6. Warsztaty są prowadzone w bardzo ciekawy sposób, dają możliwość zanalizować podłoże swojego zachowania oraz nastroju.
  7. Warto spróbować zaprezentowanej medytacji aby wiedzieć jak kontrolować stres, nie tylko przed rozmową rekrutacyjną.
  8. Warto spróbować. Dobra forma przekazu i poczucie humoru prowadzącego.

Średnia z całości:  8.3  Mediana z całości  8 

Ankiety wypełniło 21 osób

Wyniki anonimowych ankiet z kursu on-line “Stres przed egzaminem” dostępnego na przełomie stycznia i lutego 2018 roku:

1.      Jaką wartość miały dla Ciebie proponowane ćwiczenia? Skala: 0-10. 

0 – żadnej,                     5 – przeciętną,         10 – niczego lepszego nie można się było spodziewać

Średnia ocena 8. osób:     7.4/10    

2.      Jak oceniasz zawartość merytoryczną cyklu video? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    83/100

3.      Jak oceniasz techniczną jakoś filmów video? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    65/100

4.      Jak oceniasz “występy” trenera? Skala: 0-100.

Średnia ocena 8. osób:    72/100

Jakim komentarzem zachęciłbyś / zachęciłabyś innych do skorzystania z tego rozwiązania? A możesz chcesz innych ostrzec? 

  1. Życie w corpo może być przyjemne :). Piotr M.
  2. Te ćwiczenia działają i maja ogromny wpływ i na sferę psychiczną i fizyczną. Zmieniło się moje podejście do mojej rodziny. Mam dużo więcej tolerancji i cierpliwości. Wiele rzeczy po prostu zacząłem akceptować a działać tam gdzie faktycznie mam wpływ. Marcin.

Ankiety wypełniło 9 osób

10 czerwca 2017 roku poprowadziłem w Golden Floor całodniowy warsztat “Jak sobie radzić ze stresem”.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.7/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1. Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 6. uczestników:     8.33        mediana 8

2. W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Twoim oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.0        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                          5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

4. Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 6. uczestników:     9.0        mediana 9

5. Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9.5

6. Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 8.5

7. Jak oceniasz warunki lokalowe?  Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 6. uczestników:     9.17        mediana 9

8. W jakim stopniu wykorzystasz zdobytą dzisiaj wiedzę w pracy i / lub życiu prywatnym?   Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67        mediana 9

Powyższy wynik szczególnie mnie cieszy. W tej kategorii każdy wynik powyżej 5 (sporo) jest dużym osiągnięciem. Przez dwa lata koordynowałem szkolenia dla ponad 300 konsultantów w Europie Środkowo Wschodniej. Analizowałem ankiety po każdym szkoleniu. Wynik wyraźnie powyżej 5 pojawiał się rzadko.

9. Jakie odniosłeś / odniosłaś ogólne wrażenie związane z dzisiejszym warsztatem?      Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 6. uczestników:     8.67       mediana 8.5

10. Jak zachęciłbyś (ostrzegłbyś) / zachęciłabyś (ostrzegłabyś) innych potencjalnych uczestników?

  1. Absolutnie i jednogłośnie: dobrze spożytkowany czas, Wyszłam z lepszym nastawieniem niż się spodziewałam. Nigdy tego nie zapomnę:), jakkolwiek górnolotnie to by nie zabrzmiało. Dziękuję:). Julia Kierebińska.
  2. Szeroki wachlarz narzędzi, prowadzący chętnie dzieli się swoją pracą, doświadczeniami:). Myślę, że można by zwiększyć dynamikę spotkania.
  3. Ciekawy warsztat: uświadamia i podaje propozycje metod do “poskramiania” stresu. Najważniejsze – widać, że metody przetrenowane w rzeczywistości (we własnym życiu).
  4. Sesja pomogła zbudować moją samoświadomość oraz nad czym powinienem pracować. Ważny rezultat to uświadomienie sobie, że w ogóle powinienem to robić.

Średnia z całości:  8.7  Mediana z całości  9

Ankiety wypełnilo 6 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Zarządzanie stresem” przeprowadzonego w dniu 17. maja 2017 roku, w ramach ICF Coaching Week 2017.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.1/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 12. uczestników:     8.1        mediana 8.5

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     7.2        mediana 7

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 12. uczestników:     8.1        mediana 8.5

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 12. uczestników:     8.7        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.7        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 12. uczestników:     8.1        mediana 8.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 12. uczestników:     7.8        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 12. uczestników:     8.5        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 12. uczestników:     8.1       mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo interesujące tematy, ale raczej dla początkujących.
  2. Zachęciłabym:) Poleciłabym:) Skorzystam ponownie:). Dziękuję.  Anna Zielińska.
  3. Ciekawy temat, warto posłuchać.
  4. Warsztat bardzo praktyczny prostym językiem przekazany.
  5. Zachęcający sposób przekazania treści ? dowcipny, pewien urok osobisty prowadzącego:).

Średnia z całości:  8.1  Mediana z całości  8.5 

Ankiety wypełniło 12 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Jak sobie radzić ze stresem” przeprowadzonego w dniu 10. maja 2017 roku, w ramach konferencji Project Engineering 2017.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.2/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 –  średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 24. uczestników:     8.3        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.7        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 24. uczestników:     8.8        mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 24. uczestników:     8.9        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.8        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 24. uczestników:     7.5        mediana 7.5

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 24. uczestników:     8.0        mediana 8

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 24. uczestników:     7.8        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 24. uczestników:     8.3       mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Zachęcam do wnikliwej rozmowy z p. Krzysztofem – może rozwiać niektóre wątpliwości:).
  2. Warto dać sobie odkryć swój potencjał i narzędzia, dzięki którym możemy lepiej wydobyć swój potencjał i zalety. Tutaj wiesz, że to robisz!=)
  3. Tak! (Ta osoba przyznała “10” w każdej z kategorii).

Średnia z całości:  8.2  Mediana z całości  8

Ankiety wypełniły 24 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Zarządzanie stresem” przeprowadzonego w dniu 29. marca 2017 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.1/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 44. uczestników:     8.1        mediana 8

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     7.7        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 44. uczestników:     8.3        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 44. uczestników:     8.8        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.6        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 44. uczestników:     8.0        mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 44. uczestników:     6.8        mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 44. uczestników:     7.3        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 44. uczestników:     8.5        mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Naprawdę ciekawe podejście do kwestii stresu, użyteczne techniki.
  2. Szybko, zwięźle i na temat. Wiele ciekawostek. Prowadzący przedstawił temat w zabawny sposób, zachęcający do przeczytania jego artykułów.
  3. Prowadzone w zabawny, lekki i ciekawy sposób warsztaty.
  4. Porównując do wielu szkoleń, na których byłem – świetne.
  5. Każde doświadczenie i wiedza są cenne. Zawsze warto spróbować. Czasem jedna, mała rzecz prowadzi do dużej zmiany i sprawia, że w końcu jesteśmy szczęśliwi.
  6. Super stosunek do studentów, odpoczynek psychiczny, dużo humoru i rozrywki. GORĄCO POLECAM!
  7. Na pewni nie przynudzał, ciekawie prowadził zajęcia.
  8. Nawet jeżeli masz wrażenie, że znasz siebie, to warto przyjść.
  9. Zaskakująca bardzo ciekawe i co w przypadku coachingu bardzo ważne – merytorycznie.
  10. Podawane są konkretne metody walki ze stresem, a nie “Wywody o niczym”.
  11. Przydatne informacje, ciekawie prowadzony warsztat.
  12. Uważam, że warto wziąć udział w warsztacie, ale polecam tylko osobom o otwartych umysłach, które opinie i rady innych ludzi zamierzają przemyśleć, a nie z marszu skrytykować i odrzucić.
  13. Ogólnie spotkanie było b. ciekawe, poza trym, że czasem prowadzący miał tendencje do mówienia dość monotonnym głosem, co mnie odrobinę dekoncentrowało (+ pora dnia).
  14. Jeśli ktoś miałby konkretny problem to tak.
  15. Czuję się zainspirowana. Prowadzący pomógł mi uświadomić sobie o pewnych problemach i zidentyfikować je.
  16. Konkretne informacje, pewność siebie prowadzącego, humor, praktyczna wiedza, prosto i dobrze wyjaśnione.
  17. Przydatna wiedza, z której nie zawsze zdaje się sobie sprawę. Jak zdać egzamin ustny z mechaniki konstrukcji na Wydziale Inżynierii Lądowej? Być jaszczurką!!!
  18. Nie mam zdania.
  19. Edukacyjne emocje zmieniające pogląd na własne życie.
  20. Ten facet gada z sensem! Warto posłuchać chociaż żeby wiedzieć jak się odprężyć gdy sytuacja wydaje się być beznadziejna.
  21. Można wiele się nauczyć o samym sobie.
  22. Warsztaty są ciekawe. Prowadzący umie odnaleźć się wśród uczestników i ich zaciekawić. Wiele cennych rad i życiowych historii. Miła atmosfera, więc jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu po tym spotkaniu będziesz znał metody, aby to osiągnąć.
  23.  Zajęcia pozwalają spojrzeć na niektóre sytuacje z dystansem, prowadzący bardzo ekspresyjny, czasem mówił niezrozumiale.
  24. Po prostu przyjdź:).
  25. Bardzo ciekawy warsztat. Dużo się dowiedziałam z zakresu tego jak nad sobą pracować i opanować emocje.
  26. Jeśli interesują Cię tematy odczuwania i okiełznania emocji to będzie dobry wybór.
  27. Fantastyczny warsztat, dynamicznie, z dużą dozą poczucia humoru i świetnie od strony merytorycznej. Na ogromny plus ćwiczenia przeprowadzone podczas warsztatu.
  28. Bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, sposób opowiadania i wiedza, dużo praktycznych życiowych przykładów.
  29. Warto uświadomić sobie wiele swoich zachowań,  o których czasem ludzie się nie zastanawiają.

Średnia z całości:  8.1  Mediana z całości  8

Ankiety wypełniły 44 osoby

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Coaching emocji – subiektywny przegląd” w dniu 27. listopada 2015 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.6/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,9,9,8,9                 średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,7,9,10,8                  średnia 8.4        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,10,10,9,8                średnia 9.0         mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 9,9,10,10,10               średnia 9.6       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 5,10,9,9,8                  średnia 8.2       mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,10,10,2               średnia 7.8      mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 10,10,10,9,9             średnia 9.6       mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,8,8,7,7                 średnia 7.8     mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,9,9,8,8                 średnia 8.2     mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Bardzo pozytywny przekaz poparty przykładami z własnych doświadczeń trenera. Tylko 1. uwaga o buddyzmie: to nie jest wyzbycie się emocji tylko praca nad reakcją na nie.
  2. Niezwykle inspirujący warsztat, pozwala w dobry sposób spojrzeć na siebie i swoje emocje. Sugestywny przekaz motywuje do podjęcia decyzji.
  3. Bardzo ciekawy warsztat pobudzający  do myślenia i zastanowienia się nad emocjami.
  4. Warsztat godny polecenia. Temat bardzo potrzebny w życiu. Narzędzia do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia, czy działają i jak działają.

Średnia z całości:  8.6   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 5 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie “3 narzędzia do zarządzania emocjami” w dniu 02. października 2015 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.7/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,7,10,9,8,9       średnia 9.0        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,8,9,9,8,9        średnia 8.4        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,9,10,9,9,10,9     średnia 9.4        mediana 9

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,8,10,9,9,9,10     średnia 9.3       mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,7,10,10,10,10,10     średnia 9.4       mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,8,9,9,10,7,7    średnia 8.3      mediana 8

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 3,9,9,8,6,6,6          średnia 6.7       mediana 6

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 10,9,8,9,10,9,6       średnia 8.71    mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 9,9,10,9,8,9,9      średnia 9.0     mediana 9

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Pozytywna atmosfera. Poczucie humoru prowadzącego. Ciekawy sposób na przekazywanie wiedzy. Inteligentny i sympatyczny prowadzący, choć czasem chcąc coś zaakcentować mocno, przesadnie podnosi głos – co dla wrażliwych może być przestraszające:).
  2. Słowa Krzysztofa docierają głęboko.
  3. Ciekawe, warte poświęcenia czasu, pouczające. Zdecydowanie godne polecenia.
  4. Zaskakująco skuteczne prowadzenie warsztatu.
  5. Dobry wstęp do zrozumienia, że nawet gdy myślimy, że znamy się dobrze to mamy jeszcze wiele do zrobienia by zrozumieć siebie i być szczęśliwym.

Średnia z całości:  8.7   Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie “3 narzędzia do zarządzania emocjami” w dniu 21. sierpnia 2015 roku.

Warsztat został przyjęty rewelacyjnie. Ogólna ocena 9.3/10 (nie wliczając lokalu).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 10,10,9,10,10,8,10,8       średnia 9.4        mediana 10

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 9,10,8,10,10,8,10,7        średnia 9.00        mediana 9.5

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 8,9,8,10,10,10,10,10     średnia 9.4         mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,8     średnia 9.6       mediana 10

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,10,9,10,10,10,10,10     średnia 9.8      mediana 10

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 10,10,10,10,10,9,10,9     średnia 9.8      mediana 10

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 5,10,6,10,8,9,8,9          średnia 8.1       mediana 8.5

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,10,10,10,10,8,9,8       średnia 9.3     mediana 9.5

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 7,10,8,10,10,9,10,10      średnia 9.3     mediana 10

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

  1. Polecam.
  2. Życiowe, pomocne i mądre informacje, podane w przystępny sposób, na pewno do wykorzystania w życiu na co dzień
  3. Poleciłabym ten warsztat informacją, porównaniem do jaszczurki – informacją, że każdy ma wybór i zarządzania emocjami można się uczyć.
  4. Ciekawy człowiek – duża wiedza – warto.

Średnia z całości:  9.3   Mediana z całości 10

Ankiety wypełniło 8 osób

Wyniki anonimowych ankiet po warsztacie “3 narzędzia do zarządzania emocjami” w dniu 7. sierpnia 2015 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.7/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Oceny uczestników: 8,10,9,8,10,10,8     średnia 9.0     mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 8,9,9,7,10,10,9     średnia 8.9     mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Oceny uczestników: 10,10,10,7,10,8,8     średnia 9.0     mediana 10

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Oceny uczestników: 10,9,9,6,10,10,8     średnia 8.9     mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Oceny uczestników: 9,9,7,8,10,10,7     średnia 8.6     mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Oceny uczestników: 7,8,9,7,10,9,8     średnia 8.3     mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Oceny uczestników: 7,9,9,6,10,6,9     średnia 8.0     mediana 9

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Oceny uczestników: 9,9,8,8,5,9,9     średnia 8.1     mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Oceny uczestników: 8,10,9,8,5,10,7     średnia 8.1     mediana 8

Średnia z całości:  8.7  Mediana z całości  9

Ankiety wypełniło 7 osób

Wyniki anonimowych ankiet z trzydniowego warsztatu “Filary Zarządzania Projektami” przeprowadzonego w dniach 08-10. czerwca 2016 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8.7/10 (nie wliczając lokalu).

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 15. uczestników:     9.9        mediana 10

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 15. uczestników:     8.6        mediana 9

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 15. uczestników:     8.9        mediana 9

Średnia z całości (bez lokalu):   8.7  mediana 9

Ankiety wypełniło 15 osób

Wyniki anonimowych ankiet z warsztatu “Podstawy komunikacji” przeprowadzonego w dniu 09. listopada 2016 roku.

Warsztat został przyjęty bardzo dobrze. Ogólna ocena 8/10.

Poniżej kolejno: pytanie, opis skali (0-10), średnia i mediana z odpowiedzi.

1.      Czy zakres tematyczny spotkania był interesujący? W skali od 0 do 10.

0 – w ogóle nie był interesujący,                  5 – średnio interesujący,             10 – wybitnie interesujący

Średnia ocena 37. uczestników:     8.5        mediana 9

2.      W jakim stopniu prezentowane tematy odpowiadały Pani/Pana oczekiwaniom? Skala: 0-10.

0 – wcale nie odpowiadały,                         5 – średnio odpowiadały,              10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.8        mediana 8

3.      Jak był poziom merytoryczny dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – beznadziejny,                                     5 – średni,                                      10 – wyjątkowo wysoki

Średnia ocena 37. uczestników:     8.3        mediana 8

4.      Jak dobrze prowadzący przekazywał wiedzę? Skala: 0 do 10

0 – nie umie przekazywać wiedzy,               5 – średnio,                         10 – jest świetnym trenerem

Średnia ocena 37. uczestników:     8.8        mediana 9

5.      Jak dobrze prowadzący reagował na zgłaszane oczekiwania? Skala 0-10.

0 – ignorował oczekiwania,                         5 – uwzględnił sporo,               10 – uwzględnił wszystkie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.4       mediana 9

6.      Czy użyte środki techniczne wspomagały objaśnianie tematu? Skala: 0-10.

0 – przeszkadzały,                                        5 – średnio dostosowane,         10 – trafiły w dziesiątkę

Średnia ocena 37. uczestników:     7.4        mediana 7

7.      Jak Pani/Pan ocenia warunki lokalowe? Skala: 0-10.

0 – to była pomyłka,                                   5 – średnio odpowiadały,                  10 – idealne miejsce

Średnia ocena 37. uczestników:     6.8       mediana 7

8.      W jakim stopniu wykorzysta Pan/Pani zdobytą dzisiaj wiedzę? Skala: 0-10.

0 – wcale,                                                     5 – sporo,                                                  10 – wszystko

Średnia ocena 37. uczestników:     7.9        mediana 8

9.      Jakie ogólnie wrażenie wyniosła Pani/wyniósł Pan z dzisiejszego spotkania? Skala: 0-10.

0 – strata czasu,                                          5 – było interesująco                    10 – rewelacyjne spotkanie

Średnia ocena 37. uczestników:     8.24        mediana 8

10. Jak zachęciłby (ostrzegłby) Pan/zachęciłaby (ostrzegłaby) Pani innych potencjalnych uczestników?

1. Nieocenianie duża wiedza, doświadczenie w komunikacji z ludźmi.
2. Konkretna (!) wiedza i umiejętności.
3. Warto poznać problemy w komunikacji!
4. Skondensowana dawka pożytecznej rzeczy.
5. Zadawać pytania dotyczące ćwiczeń, ponieważ polecenia nie są konkretne.
6. W czasie warsztatu można zauważyć wiele problematycznych rzeczy w swoim sposobie komunikowania się.
7. Świetne nastawienie na feedback i dużo mówienia –  względnie.
8. Zostałem nakierowany na to jakie błędy w komunikacji powinienem poprawić, dlatego zachęcam uczestników do udziału.
9. Bardzo dobre przygotowanie osoby prowadzącej, brak nudy. Temat przekazany w sposób prosty i jednocześnie wyczerpujący.
10. Żywy warsztat.
11. Polecam taki wykład dla osób chcących poszerzyć horyzonty na temat komunikacji.
12. Spotkanie byłoby efektywniejsze w odrobinę mniejszej grupie (do 20 osób).
13. Bardzo konkretne i rzeczowe informacje podane w przystępny, zabawny sposób.
14. Warto uświadomić sobie sprawy oczywiste i używane na co dzień.
15. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o komunikacji ten warsztat był idealny. Dużo odwołań do praktycznych spraw.
16. Można się dowiedzieć jak komuś łagodnie zwracać istotne uwagi.
17. Możliwość pracy w grupie, ciekawy temat, przekazywany w interesujący sposób.
18. Dużo ćwiczeń w grupach, co jest świetną okazją na przedyskutowanie tematu, przećwiczenie w praktyce.
19. Warto posłuchać, wiedza którą można wykorzystać nie tylko w przyszłym życiu zawodowym ale również osobistym.
20. Wiele cennych informacji o komunikacji.
21. Można się dużo dowiedzieć na temat komunikacji.

Średnia z całości:  8.0   Mediana z całości  8

Ankiety wypełniło 37 osób